Gå til innhold

cerazette

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har fått resept på cerazette (p-pille) i dag. Har tidligere brukt trionetta, legen fortalte at det var kommet mye nytt, og foreslo denne typen som er uten østrogen.

Noen som har erfaringer med cerazette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest allium

Veldig bra erfaring så langt.

Jeg begynte på 5. mensdag. Neste mens kom til vanlig tid, var mer sparsom, men jeg blødde da i 2 1/2 uke sammenhengende. Siden det har jeg hatt en bitteliten blødning til tiden for neste mens, ellers ingenting.

Forøvrig merker jeg ingen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har også bare gode erfaringer sålangt. Har bare brukt den i to uker da, men jeg pleier å merke ganske fort om det er noe jeg ikke tåler.

Begynte første mensdag, og den stoppet etter en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på det i to måneder og stopper med det i dag. Mista helt mensen. Går nok over til p-ring igjen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Hadde vondt i magen og var konstant kvalm den første 1 1/2mnd, men nå har dette gått helt over. Har hatt en mens etter at jeg startet på Cerazette, men den er nå helt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt cerazette siden desember i fjor. Har blødd litt omtrent konstant de tre første mnd, ingen tydelig mens. Ellers svært fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også byttet fra trionetta til cerazette.

Brukt de i 2 mnd nå og er veldig fornøyd. Kun blødd litt i 2 dager. Ikke noe mer.

Heller ikke hatt noen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg brukte cerazette en stund og var IKKE fornøyd. Fikk konstante humørsvingninger og følte meg elendig. Det er nok progestron hormonet jeg reagerer på. Men....dette er jo som alle vet veldig individuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...