Våge Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Hei....kanje eit teit spørsmål men :-? ........hva tenner dere ander på?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Det er så ymse. Lightere, fyrstikker, opptenningsved osv. Men ikke hus.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Ord, hud, små lyder, lukter, blikk, en lapp i matpakka, små fysiske signaler... - selvsagt i tillegg til ting som uvilkårlig skjer når tenningen er gjensidig og begynner å gi resultater.
nyibyen Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Det er så ymse. Lightere' date=' fyrstikker, opptenningsved osv. Men ikke hus.[/quote'] Lightere og fyrstikker tenner man da på *MED*!!! jeg tenner på menn som har nogenlunde samme interesser som meg, er lengre (høyere) enn meg og har hår på hodet. Armer er viktigste kroppsdelen... armene må være litt store, men ikke slik at det tyter ut muskler eller blodårer. Bare slik at det ser ut som det ville være himmelsk om han holdt hardt rundt meg med dem...
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Jeg tenner på brede skulder og kraftige og sterke brystkasser. Gjerne med hår på. Og myke mager. Og så tenner jeg på å bli tatt litt hardt i, bli "krevd".
Gjest Mito24 Skrevet 21. mars 2005 #9 Skrevet 21. mars 2005 Intelligente jenter som viser at de like å ta vare på kroppen sin.
FANNY Skrevet 21. mars 2005 #13 Skrevet 21. mars 2005 Jeg tenner på en mann som er tilstedeværende, kan holde blikket mitt og som tør å være seg selv.....
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #14 Skrevet 21. mars 2005 Jeg tenner på papir. Og ved. Av og til bjørk. Aldri sigaretter faktisk. Men av og til stearinlys.
Ernie Skrevet 22. mars 2005 #15 Skrevet 22. mars 2005 Jeg tenner på nærhet og berøring fra kona. Hud er utrolig deilig, og om sommeren er det utrolig sexy å se nakne dameføtter i sorte sandaler. Når kona stiller i topp, skjørt, uten truse og sorte sandaler og jeg vet at hun er nybarbert dere nede, vet hun at jeg blir ordentlig tent. Dessuten tenner jeg på at både hun og jeg er glattbarbert der nede.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #16 Skrevet 22. mars 2005 Jeg tenner på harepus g-streng med dusk på rompa.. da føler jeg meg som en tiger eller noe.. =
Tekumseeh Skrevet 22. mars 2005 #17 Skrevet 22. mars 2005 Tenner på samboern min. Kroppen hennes, formene, lukten av henne, håret, hmmm Og når hun stønner i øret mitt like før det går for henne, da er jeg solgt... Jeg er ganske heldig!
Tekumseeh Skrevet 22. mars 2005 #19 Skrevet 22. mars 2005 Musikere.. :oops: 8) Hvis jeg noen gang blir single, tar jeg med gitaren sørover.. :oops:
Gjest seroxata Skrevet 22. mars 2005 #20 Skrevet 22. mars 2005 mannehender! ooooh, ser jeg et par skikkelig flotte hender, så renner jeg over med ei gang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå