Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei....kanje eit teit spørsmål men :-? ........hva tenner dere ander på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er så ymse. Lightere, fyrstikker, opptenningsved osv. Men ikke hus.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ord, hud, små lyder, lukter, blikk, en lapp i matpakka, små fysiske signaler... - selvsagt i tillegg til ting som uvilkårlig skjer når tenningen er gjensidig og begynner å gi resultater.

Skrevet
Det er så ymse. Lightere' date=' fyrstikker, opptenningsved osv. Men ikke hus.[/quote']

Lightere og fyrstikker tenner man da på *MED*!!!

jeg tenner på menn som har nogenlunde samme interesser som meg, er lengre (høyere) enn meg og har hår på hodet. Armer er viktigste kroppsdelen... armene må være litt store, men ikke slik at det tyter ut muskler eller blodårer. Bare slik at det ser ut som det ville være himmelsk om han holdt hardt rundt meg med dem...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner på brede skulder og kraftige og sterke brystkasser. Gjerne med hår på. Og myke mager. Og så tenner jeg på å bli tatt litt hardt i, bli "krevd".

Skrevet

små grønne menn og frosker... :sjarmor:

Gjest Mito24
Skrevet

Intelligente jenter som viser at de like å ta vare på kroppen sin.

Skrevet

Jeg tenner på en mann som er tilstedeværende, kan holde blikket mitt og som tør å være seg selv.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner på papir. Og ved. Av og til bjørk. Aldri sigaretter faktisk. Men av og til stearinlys.

Skrevet

Jeg tenner på nærhet og berøring fra kona.

Hud er utrolig deilig, og om sommeren er det utrolig sexy å se nakne dameføtter i sorte sandaler.

Når kona stiller i topp, skjørt, uten truse og sorte sandaler og jeg vet at hun er nybarbert dere nede, vet hun at jeg blir ordentlig tent.

Dessuten tenner jeg på at både hun og jeg er glattbarbert der nede.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner på harepus g-streng med dusk på rompa.. da føler jeg meg som en tiger eller noe.. ;)=

Skrevet

Tenner på samboern min. Kroppen hennes, formene, lukten av henne, håret, hmmm

Og når hun stønner i øret mitt like før det går for henne, da er jeg solgt...

Jeg er ganske heldig! :)

Skrevet
Musikere.. :oops:

8) Hvis jeg noen gang blir single, tar jeg med gitaren sørover.. :oops:

Gjest seroxata
Skrevet

mannehender! ooooh, ser jeg et par skikkelig flotte hender, så renner jeg over med ei gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...