AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 En kompis av meg sa at fleste menn fantaserer eller vurderer om de hadde hatt sex med en kvinne første gang de møtes. Uansett om det er kollega, venninner/slektninger av dama eller hvem som helst. Trenger ikke å bety at de hadde realisert fantasien men at det det krysser tankene dere for et sek. Er dette sant? Anonymkode: 593fb...fbe
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En kompis av meg sa at fleste menn fantaserer eller vurderer om de hadde hatt sex med en kvinne første gang de møtes. Uansett om det er kollega, venninner/slektninger av dama eller hvem som helst. Trenger ikke å bety at de hadde realisert fantasien men at det det krysser tankene dere for et sek. Er dette sant? Anonymkode: 593fb...fbe Ja det er sant. Anonymkode: a70bb...5d7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Jepp, helt sant..... Anonymkode: 5cf44...290
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kompis av meg sa at fleste menn fantaserer eller vurderer om de hadde hatt sex med en kvinne første gang de møtes. Uansett om det er kollega, venninner/slektninger av dama eller hvem som helst. Trenger ikke å bety at de hadde realisert fantasien men at det det krysser tankene dere for et sek. Er dette sant? Anonymkode: 593fb...fbe Stemmer nok ikke helt, alle kvinner er jo heller ikke aktuelle å ha sex med. Anonymkode: 60559...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 43 minutter siden, AnonymBruker said: En kompis av meg sa at fleste menn fantaserer eller vurderer om de hadde hatt sex med en kvinne første gang de møtes. Uansett om det er kollega, venninner/slektninger av dama eller hvem som helst. Trenger ikke å bety at de hadde realisert fantasien men at det det krysser tankene dere for et sek. Er dette sant? Anonymkode: 593fb...fbe Ja og dette gjør vel de fleste kvinner også? Anonymkode: 65bc1...12e
BerntHulken Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Nei, stemmer nok ikke helt. Tenker ikke slik om eldre kvinner, f.eks. Eller de jeg finner totalt uattraktive. Men med jevnaldrende, en del år yngre og noen år eldre, så ja, absolutt. Da streifer nok tanken iallefall. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 Det er ikke helt sant for min del. Det går noen klare grenser, for eksempel dukker det ikke opp sånne tanker om for unge eller for gamle damer. Men tenker sånn om mange damer, det gjør jeg. Også om mange som kanskje er tabu. Søstra til samboeren. Mora til samboeren. Damene til kompiser. Klienter. Legen som undersøkte testiklene mine. You name it. Tankene betyr ingenting og kommer enten jeg vil eller ikke. Anonymkode: e78ca...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja og dette gjør vel de fleste kvinner også? Anonymkode: 65bc1...12e Har skjedd max tre ganger i mitt liv at tanken om sex streifer meg med noen jeg ikke dater eller allerede har en heftig flørt på gang med. I motsetning til menn så respekterer jeg det motsatte kjønn som medmennesker og ikke sexobjekter når jeg ser de. Anonymkode: 164be...45a
Gjest Alterego666 Skrevet 17. oktober 2018 #9 Skrevet 17. oktober 2018 Ofte, men slettes ikke alltid. Påstanden stemmer ikke.
Noska72 Skrevet 17. oktober 2018 #10 Skrevet 17. oktober 2018 Sant med visse modifikasjoner da..allle menn har jo en hvis type kvinner og aldersgruppen man ikke gjør det med da. Men som oftest med de som er i aktuell alder osv så ja stemmer på en prikk🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå