AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Blir så oppgitt. Jeg synes det virker som at i det kvinner passerer 40, så tror de at de kan være tidenes rådgivere. Så, til alle unge her...kan vi ikke like gjerne slutte å leve livene våre, og heller spørre en kvinne på 40+? Hun vet jo uansett hva som vil skje, så kan vi sitte der som 40 åringer selv og ikke ha livserfaring. Anonymkode: 05a02...717 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Ingenting er som menn i alle aldre som tror de vet best om kvinner og kvinners valg og meninger 😂 Anonymkode: e00ac...869 28
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir så oppgitt. Jeg synes det virker som at i det kvinner passerer 40, så tror de at de kan være tidenes rådgivere. Så, til alle unge her...kan vi ikke like gjerne slutte å leve livene våre, og heller spørre en kvinne på 40+? Hun vet jo uansett hva som vil skje, så kan vi sitte der som 40 åringer selv og ikke ha livserfaring. Anonymkode: 05a02...717 Fordi folk med flere år på baken enn en oppstaernasig tenåring nødvendigvis vet mer. Fjortiser som vet best og mest er noe vi alle har vært i gjennom. Etterhvert kommer alle til den annerkjennelsen at de som fjortiser ikke hadde særlig kunnskap, men ikke alle vil innrømme at de har innsett nettopp den innsikten. Anonymkode: f2975...76a 26
Gjest LasVegas Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Smile, listen, agree and than do what ever the fuck you wanted to do anyway....
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ingenting er som menn i alle aldre som tror de vet best om kvinner og kvinners valg og meninger 😂 Anonymkode: e00ac...869 Visa versa . Anonymkode: f242b...638 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 ....eller førstegangsmødre. De er også ekspertene over alle. Anonymkode: 202b6...db2 8
Gjest Peanut Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Greia er vel å vite mye, men ikke være arrogant og tro at man vet best bare fordi man er eldre eller har fått noe (nytt) 😌 Endret 17. oktober 2018 av Peanut
Aragorn ll Elessar Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 Etter min erfaring gjelder dette både menn og kvinner. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #9 Skrevet 17. oktober 2018 Ikke så rent sjelden at jeg møter eksperter i 20-årene som er skråsikre og skal fortelle meg at "sånn er det!" Jeg tenker bare at ja ja, om noen år.... Anonymkode: 969b4...4b6 25
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #10 Skrevet 17. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så rent sjelden at jeg møter eksperter i 20-årene som er skråsikre og skal fortelle meg at "sånn er det!" Jeg tenker bare at ja ja, om noen år.... Anonymkode: 969b4...4b6 Ja, ikke sant. Jeg synes disse bedrevitende unge jentene er værst. Anonymkode: 34e9f...6c4 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #11 Skrevet 17. oktober 2018 Fordi kvinner 40+ har mer livsvisdom Anonymkode: ff9f7...9de 13
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #12 Skrevet 17. oktober 2018 Men møter du så mange 40 åringer, som vet alt da? Jeg er selv i 40 årene, og har da flere venninner i samme alder, og ingen av oss er som du beskriver. Til og med min datter på 17 år, mener ikke det om meg. Men at det er mennesker som tror de vet, og kan alt, møter man vel alltids på, uavhengig av alder og kjønn. Anonymkode: c9587...508 11
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #13 Skrevet 17. oktober 2018 Av samme grunn som at kvinner over 40 var bombesikker på alt mora deres advarte dem mot var bare tull i sin pure ungdom. Dermed gjorde de ca alt stikk i strid med rådene de fikk, bare for å lære på den harde måten. Antagelig på samme måte som sin mor, som sikkert igjen erfarte det hun gjorde med å handle stikk i strid med rådene fra sin mor igjen. Føl deg gjerne støtt av å bli overøst med morsfølelse, men mye av de samme rådene går egentlig igjen i generasjon etter generasjon for én grunn.. Anonymkode: 14dbd...c53 8
Tusseladen Skrevet 17. oktober 2018 #14 Skrevet 17. oktober 2018 Vil nå si at menn er en god del verre når det gjelder å være bedre- og allvitere. 10
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #15 Skrevet 17. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke sant. Jeg synes disse bedrevitende unge jentene er værst. Anonymkode: 34e9f...6c4 Ikke bare jenter. Anonymkode: 969b4...4b6
Tøytigern Skrevet 17. oktober 2018 #16 Skrevet 17. oktober 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir så oppgitt. Jeg synes det virker som at i det kvinner passerer 40, så tror de at de kan være tidenes rådgivere. Så, til alle unge her...kan vi ikke like gjerne slutte å leve livene våre, og heller spørre en kvinne på 40+? Hun vet jo uansett hva som vil skje, så kan vi sitte der som 40 åringer selv og ikke ha livserfaring. Anonymkode: 05a02...717 Du hørtes fryktelig bitter ut. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #17 Skrevet 17. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men møter du så mange 40 åringer, som vet alt da? Jeg er selv i 40 årene, og har da flere venninner i samme alder, og ingen av oss er som du beskriver. Til og med min datter på 17 år, mener ikke det om meg. Men at det er mennesker som tror de vet, og kan alt, møter man vel alltids på, uavhengig av alder og kjønn. Anonymkode: c9587...508 Nei nei, du nærmer deg krise med kaldsvetting og alt mulig annet. Tegn på at kvinnfolk eldes det. 😰 Anonymkode: 8306b...847
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #18 Skrevet 17. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av samme grunn som at kvinner over 40 var bombesikker på alt mora deres advarte dem mot var bare tull i sin pure ungdom. Dermed gjorde de ca alt stikk i strid med rådene de fikk, bare for å lære på den harde måten. Antagelig på samme måte som sin mor, som sikkert igjen erfarte det hun gjorde med å handle stikk i strid med rådene fra sin mor igjen. Føl deg gjerne støtt av å bli overøst med morsfølelse, men mye av de samme rådene går egentlig igjen i generasjon etter generasjon for én grunn.. Anonymkode: 14dbd...c53 men hva er da egentlig vitsen med å leve? hvorfor ikke bare la være å gjøre alt, og heller høre på disse 40-årige kvinne? Så kan du være den første 40 åringen som sitter der og sier "du, jeg gjorde som hun sa, det var lurt, nå er livet mitt så godt og trygt" men så har du kanskje ikke særlig til minner. Ja, jeg er dritt lei morsfølelse og råd fra "eldre" kvinner. Man skal jo ALDRI gjøre noe som frister. jeg har ikke gjort så mye heller. men jeg føler dette gjelder ALT som frister. Drep morsfølelsen. Det er jo den som fører kvinner dit de faller, virker det som. for den er ikke bare for barn, men den vekkes også for folk som trenger hjelp. Lære på den harde måten? Kommer nok helt an på hva de gjorde. Jeg tenker at livet vil at du skal lære på den harde måten samme faen jeg. Jada, min mor var sammen med en periodevis voldelig mann som bestemor ville hun skulle komme seg fra, men det tok år før hun innså det. Men siden jeg var den yngste der, så kunne jeg ikke gi moren min råd ikke sant? Hvorfor i helvete skal hun fortsette å gi meg råd, bare fordi hun automatisk har blitt eldre og klokere nå? jeg gidder ikke å ta råd fra henne. Men skal ikke se bort ifra at jeg skal straffes hardt fordi jeg "ikke hørte på mor" en gang 😛 virker som alt bare handler om at man skal se at den eldre hadde rett.. Jeg er dritt lei av eldre og lviserfaringene deres. Anonymkode: 05a02...717
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #19 Skrevet 17. oktober 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi kvinner 40+ har mer livsvisdom Anonymkode: ff9f7...9de lurer på om de blir overøst med råd fra damer på 70+?? Anonymkode: 05a02...717 2
Raven.Writingdesk Skrevet 17. oktober 2018 #20 Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: lurer på om de blir overøst med råd fra damer på 70+?? Anonymkode: 05a02...717 VI BLIR DET!!! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå