AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Vi har ikke så lang tid igjen med vogn, og i dag har vi tre stk. En alt for enkel trille, sovevogn som har sett sine bedre dager og en bugaboo cameleon til daglig bruk som er helt grei, men godt kan bytter ut. Ønsker meg heller en rimelig lett og praktisk trille/sportsvogn som kan trilles på snø, med mulighet for full liggestilling. Fint om den er praktisk å ha med på reise. Da kan jeg kvitte meg med de tre, og heller bare ha en å tenke på 🙏😇 Pris er ikke så viktig, da jeg vil kjøpe brukt uansett. Noen tips? 🙏🙏🙏 Anonymkode: 07a92...f63
atropos Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Mountain buggy har vi god erfaring med. Men jeg tror at så lenge vogna har litt store lufthjul vil den funke godt på snø.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, atropos skrev: Mountain buggy har vi god erfaring med. Men jeg tror at så lenge vogna har litt store lufthjul vil den funke godt på snø. Takk for tips! Ser at en i nabolaget her selger en modell som heter Swift, og den ser ypperlig ut. Tre, ganske store lufthjul 🙂 Anonymkode: 07a92...f63 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Veldig fornøyd med babyjogger City elite. Nesten full liggestilling (ikke langt i fra, men hode blir litt høyere), gode hjul, tar liten plass og enkel å legge sammen:) Anonymkode: c1c4a...563 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå