Gyda Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Synes at lillegutt begynner å bli litt stor for babydyna han har i senga. Når bytta dere ut babydyna mot en større en? Gikk dere da direkte til "voksen" størrelse, eller hadde dere en som var mindre? (må jo forresten bli trangt med voksen-dyne i sprinkelsenga....)
Amanja Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 det finnes dyner som er større enn babydyner og mindre enn voksen-dyner.. Gutten min er snart 6 mnd nå og det er visst på høy tid å bytte ut dyna, han vokser jo så FORT!!
Gjest skindeep Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 he he, bytta ut min enda tidligere jeg. tror nesten ho var tre-fire mnd. da jeg byttet til en dyne som var litt større enn babydyna..
Cr@sh Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 he he' date=' bytta ut min enda tidligere jeg. tror nesten ho var tre-fire mnd. da jeg byttet til en dyne som var litt større enn babydyna..[/quote'] Samma her... Den lille dyna (i vogn-størrelse) ble veldig fort veldig liten... Sukk... tida går så fort!!!
Gyda Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har ikke vogndyne, men den str som er noen få cm større. Han blir 7 mnd snart og babydyna er ikke så god å legge rundt han lenger - ikke så veldig i lengden men det er heller i bredden at det kan bli litt knapt. Får gå til innkjøp av "barnedyne" (heter det vel) - men hvor har de trekk til den str?? Kan ikke huske å ha sett dynetrekk i den str (ikke det at en har kikka etter det heller).
Trill Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Vi bytta frå den du har no til 1m*1.40m når han var rundt 6mnd.. Trur eg.. Den er stor og god Fins masse dynetrekk i den størrelsen- det er vanlig barnedyne! Vi har kjøpt på både Kid og Princess.. Ikea har koko størrelsa på dynetrekka- passa kun til dei dynene dei selge der...
Gjest olive Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 En av ungene våre fikk stor seng da hun var litt over ett år. Samtidig kjøpte vi noe som heter "juniordyne".
tuji Skrevet 22. mars 2005 #8 Skrevet 22. mars 2005 Har alltid brukt den litt større dyna i senga, og babydyna i vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå