Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes at lillegutt begynner å bli litt stor for babydyna han har i senga. Når bytta dere ut babydyna mot en større en? Gikk dere da direkte til "voksen" størrelse, eller hadde dere en som var mindre? (må jo forresten bli trangt med voksen-dyne i sprinkelsenga....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes dyner som er større enn babydyner og mindre enn voksen-dyner.. Gutten min er snart 6 mnd nå og det er visst på høy tid å bytte ut dyna, han vokser jo så FORT!!

Gjest skindeep
Skrevet

he he, bytta ut min enda tidligere jeg. tror nesten ho var tre-fire mnd. da jeg byttet til en dyne som var litt større enn babydyna..

Skrevet
he he' date=' bytta ut min enda tidligere jeg. tror nesten ho var tre-fire mnd. da jeg byttet til en dyne som var litt større enn babydyna..[/quote']

Samma her... Den lille dyna (i vogn-størrelse) ble veldig fort veldig liten... Sukk... tida går så fort!!!

Skrevet

Jeg har ikke vogndyne, men den str som er noen få cm større. Han blir 7 mnd snart og babydyna er ikke så god å legge rundt han lenger - ikke så veldig i lengden men det er heller i bredden at det kan bli litt knapt.

Får gå til innkjøp av "barnedyne" (heter det vel) - men hvor har de trekk til den str?? Kan ikke huske å ha sett dynetrekk i den str (ikke det at en har kikka etter det heller).

Skrevet

Vi bytta frå den du har no til 1m*1.40m når han var rundt 6mnd.. Trur eg.. :roll:

Den er stor og god :)

Fins masse dynetrekk i den størrelsen- det er vanlig barnedyne! Vi har kjøpt på både Kid og Princess..

Ikea har koko størrelsa på dynetrekka- passa kun til dei dynene dei selge der...

Gjest olive
Skrevet

En av ungene våre fikk stor seng da hun var litt over ett år. Samtidig kjøpte vi noe som heter "juniordyne".

Skrevet

Har alltid brukt den litt større dyna i senga, og babydyna i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...