AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har mye dun på kinnene.... Er det greit å fjerne dette - evt hva er beste måte? Anonymkode: b6f60...7c0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg hadde ikke fjernet det, blir bare mer. Jeg har gjort det og må fjerne det en gang i uken. Sliter mye med kviser og inngrodde hår. Før hadde jeg ikke en kvise i ansiktet. Anonymkode: c3b92...22d 2
Djungelvrål Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke fjernet det, blir bare mer. Jeg har gjort det og må fjerne det en gang i uken. Sliter mye med kviser og inngrodde hår. Før hadde jeg ikke en kvise i ansiktet. Anonymkode: c3b92...22d Prøv å bruke antibak i ansiktet etter barbering. La det virke til det har tørket, og smør deg med en god fuktighetskrem.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Prøv å bruke antibak i ansiktet etter barbering. La det virke til det har tørket, og smør deg med en god fuktighetskrem. Har du fjernet det? Hvordan har du gjort det? i visse vinkler er håret litt mørkt, noe jeg ikke syntes er noe fint fjerner det ikke hvis det blir stygt, men er litt lite fan av dette håret altså.. Anonymkode: b6f60...7c0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Er du veldig tynn? Hva er BMIen din? Kan det tenkes at du har hormonforstyrrelser? (Typ PCOS?) Har du tilfeldivis ellers kraftid hårvekst, kviser og uregelmessig menstruasjon? Anonymkode: fe8d0...308
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du veldig tynn? Hva er BMIen din? Kan det tenkes at du har hormonforstyrrelser? (Typ PCOS?) Har du tilfeldivis ellers kraftid hårvekst, kviser og uregelmessig menstruasjon? Anonymkode: fe8d0...308 Neida, har bmi på 24,3 og spiser godt Håret er ikke sånn... Midtøsten-mørkt, men det irriterer meg. De er lyse, men har et mørkt skjær i riktig lys/vinkel. har ikke noe kraftig hårvekst ellers, eller uregelmessig menstruasjon. En del akne, men det har blitt bedre med årene+medisin. Anonymkode: b6f60...7c0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg fjerner dun i ansiktet med en sånn kniv som jeg kjøper på Vita. Har gjort det i ca. 6 med nå og har ikke merket at det kommer mer eller at det blir mørkere når det vokser ut. Dunet mitt er hvitt (er mørk blond). Det blir nok ikke mindre dun etterhvert som du blir eldre uansett. Jeg ser på noen av kollegene mine som er typ 50-55 at de har ganske mye. Det var det som fikk meg til å gjøre det. Anonymkode: 26fc1...2cc
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fjerner dun i ansiktet med en sånn kniv som jeg kjøper på Vita. Har gjort det i ca. 6 med nå og har ikke merket at det kommer mer eller at det blir mørkere når det vokser ut. Dunet mitt er hvitt (er mørk blond). Det blir nok ikke mindre dun etterhvert som du blir eldre uansett. Jeg ser på noen av kollegene mine som er typ 50-55 at de har ganske mye. Det var det som fikk meg til å gjøre det. Anonymkode: 26fc1...2cc Kan du finne den på nettsiden og legge ut link? Dette høres ut som en god løsning. Anonymkode: b6f60...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #9 Skrevet 17. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du finne den på nettsiden og legge ut link? Dette høres ut som en god løsning. Anonymkode: b6f60...7c0 Voks? Jeg vokser det sammen med barten. 😉 Anonymkode: 7c52b...156
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #10 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Voks? Jeg vokser det sammen med barten. 😉 Anonymkode: 7c52b...156 Hva slags voks bruker du? Jeg har brukt noe voks-opplegg tidligere, men opplevde at voksen ikke festet seg godt nok i hårene? Anonymkode: b6f60...7c0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #11 Skrevet 17. oktober 2018 Har du hengt for mye på instagram og sett de salgsvideoene nå? Det skal være dun i ansiktet! Ser helt teit ut uten , og dunene er det jo for å kjenne for eksempel fluer, mygg og krypdyr som prøver krabbe rundt å suge blod eller på vei til nesa di for å legge egg Anonymkode: f75f6...dce 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #12 Skrevet 17. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du finne den på nettsiden og legge ut link? Dette høres ut som en god løsning. Anonymkode: b6f60...7c0 Her: https://www.vita.no/beter-oyenbrynskniv-3-pack Anonymkode: 26fc1...2cc
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #13 Skrevet 17. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hengt for mye på instagram og sett de salgsvideoene nå? Det skal være dun i ansiktet! Ser helt teit ut uten , og dunene er det jo for å kjenne for eksempel fluer, mygg og krypdyr som prøver krabbe rundt å suge blod eller på vei til nesa di for å legge egg Anonymkode: f75f6...dce Haha, altså hva faen. Nei. Anonymkode: b6f60...7c0 1
Djungelvrål Skrevet 17. oktober 2018 #14 Skrevet 17. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du fjernet det? Hvordan har du gjort det? i visse vinkler er håret litt mørkt, noe jeg ikke syntes er noe fint fjerner det ikke hvis det blir stygt, men er litt lite fan av dette håret altså.. Anonymkode: b6f60...7c0 Har aldri tatt alt dunet i ansiktet, bare "barten" med en liten elektrisk maskin. Jeg bruker skum og høvel på bikinikanten, for å unngå betente nupper/kviser bruker jeg allttid antibak rett etter jeg har tørket meg etter dusjen. Regner med den vil ha god effekt i ansiktet også. Det er bakterier som forårsaker kvisene dine etter høvelbarbering.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #15 Skrevet 17. oktober 2018 3 timer siden, Peonjenta skrev: Har aldri tatt alt dunet i ansiktet, bare "barten" med en liten elektrisk maskin. Jeg bruker skum og høvel på bikinikanten, for å unngå betente nupper/kviser bruker jeg allttid antibak rett etter jeg har tørket meg etter dusjen. Regner med den vil ha god effekt i ansiktet også. Det er bakterier som forårsaker kvisene dine etter høvelbarbering. Tok rett og slett og barberte med safety razor Får se hva som skjer videre. Anonymkode: b6f60...7c0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #16 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg tar vekk all dun med sånn razor fra vita. Anonymkode: ad06b...2d2
Gjest IommI Skrevet 17. oktober 2018 #17 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg vokser barten, og napper bryna. Kan du ikke prøve å bleke hårene, før du vurderer å barbere bort håret? Det er det du gjør med kniven fra vita, så begynner det vokse ut stive tykkere hår. Det vil du da ikke ha i fjeset, som kvinne?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #18 Skrevet 17. oktober 2018 25 minutter siden, IommI skrev: Jeg vokser barten, og napper bryna. Kan du ikke prøve å bleke hårene, før du vurderer å barbere bort håret? Det er det du gjør med kniven fra vita, så begynner det vokse ut stive tykkere hår. Det vil du da ikke ha i fjeset, som kvinne? Det med stivere hår er bare tull og en myte. Har ikke alle fått med seg det enda? Anonymkode: ee306...a3d 1
Gjest IommI Skrevet 17. oktober 2018 #19 Skrevet 17. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med stivere hår er bare tull og en myte. Har ikke alle fått med seg det enda? Anonymkode: ee306...a3d Nei, håret kjennes stivere ut fordi det blir skjært av. Det gir ikke mer hårvekst, men strukturen på håret forandres når det blir kuttet. Særlig dun, som er mykt. Laser fikser problemet, men det er idiotiet å anbefale en kvinne å barbere ansiktsdunet. Voks er et bedre alternativ.
Gjest Medlem:666 Skrevet 17. oktober 2018 #20 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, IommI skrev: Nei, håret kjennes stivere ut fordi det blir skjært av. Det gir ikke mer hårvekst, men strukturen på håret forandres når det blir kuttet. Særlig dun, som er mykt. Laser fikser problemet, men det er idiotiet å anbefale en kvinne å barbere ansiktsdunet. Voks er et bedre alternativ. Ja, det kjennes ut som skjegg. Jeg barberte tidlig i tenårene. Håret ble svart, og tjukt. Anger veldig på at jeg barberte i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå