Gå til innhold

Er det noen flere som bruker KG som dagbok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker jeg har mye i hodet, og mye i tankene for tiden. Jeg har en litt kronglete historie og har liksom behov for å få ut så mye. Går i behandling, skriver selv dagbok osv. Vil ikke belaste folk, så det blir at jeg skriver mye her inne om meg. Jeg får litt negativ respons inni mellom av mennesker som mener det ene og det andre om meg, at jeg henger meg fast i fortiden og bruker det som en unnskyldning. Merkelig igrunn at folk trekker slutninger om andre basert på noe de skriver på et forum. Jeg er ikke en slik person som drar alle inn i problemene ei heller forventer at alle skal ta hensyn til meg, jeg bare skriver masse på KG for å få det ut, for å få det ut av verden. Blant andre viser jeg meg "sterk", men alene så føler jeg meg egentlig sliten, sårbar og vil bare sove. Jeg skulle kanskje hatt en blogg der jeg kunne skrive, eller kanskje jeg burde fortsette med å skrive enda mer dagbok for meg selv. Jeg ønsker nok kun forståelse når jeg skriver her, men det er mange som bare er ute etter å ta andre og slenge dritt. Har fått en del positiv tilbakemelding da, så det er mennesker her inne med gode hjerter.

Er det flere her som bruker KG som "psykolog" eller samtalepartner? Som skriver for å sette ord på tanker og følelser?

Anonymkode: 6e27a...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...