Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min niese fyller 7 år og jeg trenger tips, hva liker 7 år gamle jenter? prisnivå max 300.

Anonymkode: c9efa...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Diamant20 skrev:

Lego? 

Tror ikke foreldrene hadde blitt så glad da, hun har ekstremt mye lego. Men takk for tips.

Skrevet

Et hint er jo kanskje å finne ut hva hun liker og er interessert i. Så kan man ta det derifra ;) 

Skrevet

Jeg går bare i leketøysbutikken å spør der jeg, sier at jeg skal kjøpe til gutt/jente X år, hva er populært nå. Har hatt stor suksess med det gjennom årene til de barna jeg kjøper til som jeg ikke kjenner så godt

Anonymkode: 2b6c7...c94

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rullestolbruker skrev:

Et hint er jo kanskje å finne ut hva hun liker og er interessert i. Så kan man ta det derifra ;) 

Det blir litt vanskelig, hun skifter interesser like fort som folk skifter sokker :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går bare i leketøysbutikken å spør der jeg, sier at jeg skal kjøpe til gutt/jente X år, hva er populært nå. Har hatt stor suksess med det gjennom årene til de barna jeg kjøper til som jeg ikke kjenner så godt

Anonymkode: 2b6c7...c94

Det var en god ide :) Og det samme kan jeg jo gjøre på bokhandelen har vurdert å kjøpe bok også.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir litt vanskelig, hun skifter interesser like fort som folk skifter sokker :fnise:

Da er kanskje sokker god løsning :P

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Rullestolbruker skrev:

Da er kanskje sokker god løsning :P

Ja kanskje det :fnise:

Skrevet

PlayDoh, tegnesaker, sånne kreative sett til å lage smykker e.l., en god bok, brettspill, Lego Friends, Barbie, Shopkins, et kult sett med klær, Fingerlings, Teeny Ty-bamser.

Skrevet

Tegnesaker, perler, barbie, spenner og hårnåler.

Anonymkode: 9d25b...ad5

Skrevet (endret)

Bok eller dagbok, eventuelt gode fargeblyanter og en pakke kopiark om hun er sånn som har perioder hvor hun tegner mye :)

Endret av labine
Skrevet

Hadde samma problemstilling til ei på 8 og tok tipset herfra. Spørre i leketøysbutikken. Den ansatte klødde seg i hodet,tygde litt på tyggisen sin og sa "ehh...vet ikke helt jeg...har ikke så mye erfaring med hva unger liker.."

Det ble en vitsebok fra bokhandelen😂👌

Anonymkode: d22de...cae

Skrevet

Alt som GLITRER!

:danse:

Anonymkode: 19935...17a

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag :blomst:

Skrevet

Jeg er tante til to jenter på den alderen der, og akkurat nå har det vært veldig stas å få gavekort på kjøpesenter, så kan de dra på shopping å dra kort selv 😄 Har kjøpt amfi gavekort, da kan kortet brukes i alle senterbutikkene 

Skrevet

Rescue Runts

Anonymkode: e6608...b72

Skrevet

LOL baller er vist det store nå sier niese på ti.

Anonymkode: 9b3f9...d51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...