AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Er det når de får utløsning eller et annet tidspunkt ? Anonymkode: 664bd...b5e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Orgasme kjenner man følelsen av som er slags eksplosjon. Det er mulig å få orgasme uten utløsning ved trening, men de fleste har orgasmen rett før utløsningen Anonymkode: fa63d...eeb
Morpheus Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Du kjenner at orgasmen er på vei kanskje 3sek før det faktisk skjer. Bråstopper man da. Så kommer den ikke. Utløsningen skjer samtidig her. Orgasmen kan kanskje vare i 4-5sek.
Katten.2.0 Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 7 minutter siden, Morpheus said: Du kjenner at orgasmen er på vei kanskje 3sek før det faktisk skjer. Bråstopper man da. Så kommer den ikke. Utløsningen skjer samtidig her. Orgasmen kan kanskje vare i 4-5sek. Alltid lurt på det her. Har de fleste menn så dårlig kontroll over egen orgasme? Jeg kjenner den på mils avstand, og kan dermed styre når jeg vil komme. 1
Morpheus Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Skal du styre den nå. Så har du disse sekundene på deg på å roe ned. Hvis du ikke vil bare slippe deg løs og la det komme.
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 37 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Alltid lurt på det her. Har de fleste menn så dårlig kontroll over egen orgasme? Jeg kjenner den på mils avstand, og kan dermed styre når jeg vil komme. Jeg kan ikke styre min, den kommer når den kommer altså 😂
Katten.2.0 Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 1 hour ago, Morpheus said: Skal du styre den nå. Så har du disse sekundene på deg på å roe ned. Hvis du ikke vil bare slippe deg løs og la det komme. Jeg sier jo at jeg kan føle den ganske lang tid i forveien, og lurer på om det er vanlig at så mange menn har såpass lite kontroll at de bare har tre sekunder på seg.
Hr. Aktiv Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg kjenner den som omtalt før her på ihvertfall en mils omkrets. Hvis jeg styrer showet så kan jeg også time den med dama sin ved penetrering hvis jeg kjenner å vet når dama kommer vel å merke. Kan justere trykkpunkt på penisen slik at vi kommer sammen. Ved andre typer sex der hun styrer er jeg ikke like flink til å holde igjen. Grunnen er vel at jeg blir mye mere opphisset også av f.eks. oral, men kjenner også den komme i god tid før utløsning. Penisen blir også ennda hardere før en utløsning. Så dama merker godt når ting begynner å nærme seg. Tror nok sett ut igjennom mine øyne at menn som ikke vet å klarer å kjenne dette er "overkåt/mister hodet" å føler ikke på kroppen hvordan ting er å skjer.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #9 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, Katten.2.0 skrev: Jeg sier jo at jeg kan føle den ganske lang tid i forveien, og lurer på om det er vanlig at så mange menn har såpass lite kontroll at de bare har tre sekunder på seg. Nei, alle menn har ikke så dårlig kontroll som du vil ha det til. Det finnes kanskje noen, men langt fra så mange som du forsøker å få det til. Anonymkode: f3139...212 1
Katten.2.0 Skrevet 17. oktober 2018 #10 Skrevet 17. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, alle menn har ikke så dårlig kontroll som du vil ha det til. Det finnes kanskje noen, men langt fra så mange som du forsøker å få det til. Anonymkode: f3139...212 ... Jeg spør jo om det er dét som er greia, fordi jeg har det ikke slik.
Gjest Minesveiper Skrevet 17. oktober 2018 #11 Skrevet 17. oktober 2018 Vet ikke helt den korrekte måten å forklare det på. Jeg kjenner det i penisen sånn at det går an å stoppe stimuleringen før "the point of no return". Ellers har ikke jeg sånn veldig god kontroll på orgasmen sånn bortsett fra at jeg kan bruke "fokusering" som et verktøy for å komme raskere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå