Gå til innhold

Gressvik og hurrød skole noen som bor der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok plass med barn?

Anonymkode: d325e...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd der. Det er veldig barnevennlig og fint der. Rolig område og hyggelige folk. 

Anonymkode: 1818f...11a

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bodd der. Det er veldig barnevennlig og fint der. Rolig område og hyggelige folk. 

Takk for svar. Er det lett å bli kjent ned nye folk?og skolen er bra?

Hilsen Ts

Skrevet

Vi bodde der i ca. 3 år, da vi måtte tilbake til  Oslo pga. jobbmuligheter for meg og mannen (ønsket nye jobber begge to). Våre barn gikk i barnehagen på den tiden, og ja, det var lett å bli kjent med andre fra barnehagen. Vet ikke hvordan skolemiljøet der er da. Men Fredrikstad er en utrolig fin by med mange muligheter 😊

Skrevet

Jeg er oppvokst på Gressvik og gått på Hurrød skole. Veldig fint område å vokse opp i, samt rask vei til sentrum. 

Anonymkode: 19b29...534

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppvokst på Gressvik og gått på Hurrød skole. Veldig fint område å vokse opp i, samt rask vei til sentrum. 

Anonymkode: 19b29...534

Helt enig. Hvis ikke det var for at vi ville satse mye på karrierene våre, hadde vi absolutt fortsatt å bo der. Jeg tok videreutdanning som de ikke hadde på Høgskolen i Østfold. Savner Gressvik av og til. Nå bor vi Bogerud i Oslo. 

Skrevet

Vi har et barn på Hurrød skole. Har ikke hatt det så veldig lenge, men er godt fornøyd så langt. :) Opplever at det er lettere å bli kjent med folk her enn noen av de andre stedene vi har bodd, men mulig vi bare har vært heldige med nabolaget og klassen.

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: 8528d...7cc

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar alle. de er 9 og 11år 😊

Skrevet

Mine barn går på Hurrød. De trives veldig godt. Lett å bli kjent med folk :) Vi har ikke bodd her i ca 1 år. Trives veldig godt, og blir boende her:)

Skrevet
55 minutter siden, Absurdah skrev:

Mine barn går på Hurrød. De trives veldig godt. Lett å bli kjent med folk :) Vi har ikke bodd her i ca 1 år. Trives veldig godt, og blir boende her:)

Takk for svar. Så flott :)

Godt når man finner ett sted å slå rot :)

TS

Skrevet

Ikke flytt til Fredrikstad eller Sarpsborg med mindre du har veldig god råd eller kjører elbil. Bilistene blir flådd der framover ! 

Anonymkode: 85f2d...8b8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke flytt til Fredrikstad eller Sarpsborg med mindre du har veldig god råd eller kjører elbil. Bilistene blir flådd der framover ! 

Anonymkode: 85f2d...8b8

Oii.. Så dyrt no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...