AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Har funnet oss bolig der vi vurderer å kjøpe. Og lurte på hvordan miljøet er der og skolene? Spesielt Steinerskolen. Trygt og fint sted for barn og vokse opp? God skole?Flinke lærere? Har barn med diagnoser som jeg tenker vil få det bedre på denne skolen enn vanlig skole.Da de vil få bevegd seg mye. Men hvordan er overgangen til VGS? Er det en grei vgs steinerskole i nærheten? Ingen gjeng/kriminalitet? dop? Mobbing? Er det mange etnisk norske der eller mye innvandring? Er ikke rasist.Men greit å vite. Anonymkode: edb46...bb4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Steinerskolen ligger jo på rolvsøy så det passer bra og har hørt mye bra 😊 gikk på videregående med noen fra Steinerskolen, tenkte ikke noe over det, man blir jo kastet litt rundt på og man møter folk fra mange ulike skoler. Fredrikstad er en veldig fin by å vokse opp i det, men rolvsøy går kanskje ikke for å være det beste området. Er ikke et dårlig område men kunne ha vært bedre bare! Ellers kan jeg anbefale den internasjonale skolen på østsiden 😊 Anonymkode: 02862...767
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Steinerskolen ligger jo på rolvsøy så det passer bra og har hørt mye bra 😊 gikk på videregående med noen fra Steinerskolen, tenkte ikke noe over det, man blir jo kastet litt rundt på og man møter folk fra mange ulike skoler. Fredrikstad er en veldig fin by å vokse opp i det, men rolvsøy går kanskje ikke for å være det beste området. Er ikke et dårlig område men kunne ha vært bedre bare! Ellers kan jeg anbefale den internasjonale skolen på østsiden 😊 Anonymkode: 02862...767 Takk for svar,noe spesielt som gjør at det ikke er beste siden? TS Anonymkode: edb46...bb4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #4 Skrevet 18. oktober 2018 På 17.10.2018 den 12.42, AnonymBruker skrev: Takk for svar,noe spesielt som gjør at det ikke er beste siden? TS Anonymkode: edb46...bb4 Min opplevelse av det er at det er litt lavere standard på boligene der, og i ungdommen var det mye fester der og da var det kanskje ikke alltid de beste type festene 😰 men er jo noen år siden jeg var ungdom, men var veldig mange rundt mitt årstrinn som bodde der og kanskje ikke alle fra like bra familier Anonymkode: 02862...767
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Rolvsøy er et stort område som har både veldig gode områder og mindre gode områder. Fredrikstad international children's school er en god skole, men noe ganske annet enn Steinerskolen, bl.a. så foregår undervisningen på engelsk. Anonymkode: bad19...5cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå