AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #21 Skrevet 17. oktober 2018 Litt av noen "problemer" dere har... Anonymkode: b8d38...290
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #22 Skrevet 17. oktober 2018 Herregud altså! En edderkopp her i landet er IKKE farlig Anonymkode: be2e6...3fd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #23 Skrevet 18. oktober 2018 22 timer siden, Drakan skrev: Dusjet akkurat for å komme i gang med dagen skikkelig. Etter dusjen ser jeg noe svart på armen hvor jeg akkurat tørket meg. Er en edderkopp fot 😮 Sjokkert gransker jeg håndduken, men finner ikke spor av edderkoppen. Hoper en runde til i dusjen og gransker håret, men ingen lik. Kanskje jeg skylte den bort uten å se den? O_O Den må ha klatret på håndduken når jeg la den fra meg 😮 Fikk litt sjokk. Andre som har opplevd lignende? Og hvordan ville du reagert i min situasjon? 😮 Uaktsomt drap på en edderkopp, bør ikke betraktes som noe kriminelt. Jeg mener at drap på vertebrater bør forbys på linje med drap på mennesker, men drap på virvelløse dyr, blant annet insekter, kan knapt kan unngås. Anonymkode: abdfd...620
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #24 Skrevet 18. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uaktsomt drap på en edderkopp, bør ikke betraktes som noe kriminelt. Jeg mener at drap på vertebrater bør forbys på linje med drap på mennesker, men drap på virvelløse dyr, blant annet insekter, kan knapt kan unngås. Anonymkode: abdfd...620 PS. Korreksjon: blant annet insekter og edderkoppdyr... (edderkopper er ikke insekter, men begge er leddyr). Anonymkode: abdfd...620
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå