Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det egentlig mulig å teste positivt etter 11 dpo? Er 10 eller 11 dpo i dag og blendahvit test.. har vanvittige menssmerter som jeg har hatt i en uke nå 😭 så vet jo hva som venter meg.. men lurer likevel på om noen av dere har fått negativ test for å så få positiv så sent?

Anonymkode: ff773...559

Videoannonse
Annonse
Gjest Katteelskeren
Skrevet

Lurer på det samme 😊 er 10 dpo i dag og kjøpte en test. Har ikke tatt den enda, men håper det er store sjansen for positiv test selv om den skulle bli negativ i dag 😊

Skrevet
1 time siden, Katteelskeren skrev:

Lurer på det samme 😊 er 10 dpo i dag og kjøpte en test. Har ikke tatt den enda, men håper det er store sjansen for positiv test selv om den skulle bli negativ i dag 😊

Godt å se at jeg ikke er alene. Tror den burde være positiv når det er 10 dager siden eggløsning.. men har så lyst å leve i håpet🙄 min var helt blenda, ikke antydning til strek engang 🤪

ts

Skrevet

Husker ikke hvor mange dpo jeg var, men det sikreste er vel å vente til uteblitt mens. En test blir positiv også ved kjemisk graviditet, altså at egget "streifer veggen" og gir ut hcg hormon. Mensen kan da likevel komme som vanlig. 

Om man ikke tester før uteblitt mens vet man som regel ikke om det og ikke blir så skuffet/lei seg. 

Lykke til 😊

Skrevet

Jeg har aldri fått positiv test før tidligst 13 dpo de 4 gangene jeg har vert gravid. 

Og mensmurringer har man ofte også om man er gravid :)

Skrevet

Jeg fikk svak positiv test i dag med babyplan strimmeltest!! 🙏🏼 Noen med erfaring med de testene? 

Er 11-12 dpo i dag! 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Det er en grunn for at man anbefaler prøvere å teste den dagen mensen er forventet. For om man da er gravid så blir testen positiv. For de fleste så er dette på dag 14. Så prøv å vent. Det er vanlig å få negativ test på dag 11 og positiv på dag 14, om man er gravid. 

Anonymkode: 547b3...ae6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...