Gå til innhold

Veninne som bare tar kontakt når hun trenger meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men forsvinner som dugg for solen hvis jeg trenger henne og kommer på latterlig dårlige unnskyldninger. Hva gjør man med slike? Vi har vært venner i mange år så kan ikke bryte det helt, må bare vite hva jeg skal gjøre med henne. Irriterer meg grenseløst. 

Anonymkode: f17c7...cdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kuttet henne ut, men egentlig sagt rett ut hvorfor også.

Anonymkode: c1121...f46

Skrevet

Hva med å åpne kjeften og si akkurat det til henne?

Anonymkode: 983da...a18

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...men forsvinner som dugg for solen hvis jeg trenger henne og kommer på latterlig dårlige unnskyldninger. Hva gjør man med slike? Vi har vært venner i mange år så kan ikke bryte det helt, må bare vite hva jeg skal gjøre med henne. Irriterer meg grenseløst. 

Hvorfor skal du ikke kunne bryte helt bare fordi dere har vært venner i mange år..? Venner vokser da fra hverandre i alle aldere.

Anonymkode: 6b25d...d41

Skrevet

Kutt henne helt ut. 

Anonymkode: 1b22e...83f

Skrevet

Dere er ikke venner lengre når hun oppfører seg sånn. Bare fordi dere har vært venner en gang, betyr ikke at man er venner for alltid.

Hun utnytter deg og vennskapet som eksisterte før. Venner utnytter hverandre ikke.

Kutt henne ut.

Anonymkode: 65981...cc9

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke en venninne, hun er en bruker av deg. Du må begynne å ta deg betalt.

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Hun er ikke en venninne, hun er en bruker av deg. Du må begynne å ta deg betalt.

Endelig ett fornuftig svar. 👌🏼Hvor mye syns du jeg bør ta betalt? 

Gjest LasVegas
Skrevet

Neste gang hun spør deg sier du nei og finner opp en unnskyldning. Har et par sånn slanger i familien selv. Men hvis en venn hadde gjort det mot meg da hadde jeg sagt fuck off... Ikke verdt brydet. Folk kommer og går.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant ut en måte jeg kan gjøre det på. Jeg må få en ekstra tlf og gi henne nr til det. Ta kontakt med telefonoperatør og la de trekke sånn 26 kr min minuttet. De gangene hun ringer og er midt i en krise og jeg må løse alle problemene hennes,  da kommer jeg til å bli rik fort! 

• Liker 3
Skrevet

:) 

Anonymkode: e3fe9...ef1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1600kr tima for slik rådgivning.

Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

1600kr tima for slik rådgivning.

Oi såpass ja. Det må være inkl. tort og svie 🙊 Neida, bør vel være såpass 👍🏼😄

Skrevet

Høres egentlig ut som en rævva venninne...  

Anonymkode: 3d1a0...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...