Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sexygirl
Skrevet

jeg har veldig lyst å ta permenent øyebryn på aker brygge..er det noen her inne som har erfaring fra noe slikt?er så lei å tegne og vil få dette gjort før jeg reiser på ferie...

påskekos fra meg :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Har ikke gjort det. Men en venninne av meg har. Det ser bra ut. Har lyst til det selv jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tatoere på bryn? Ser ikke det veldig unaturlig ut? Barberer dere vekk hårene da? Eller er de pver tatoveringen?

Gjest Daniella_
Skrevet
Tatoere på bryn? Ser ikke det veldig unaturlig ut? Barberer dere vekk hårene da? Eller er de pver tatoveringen?
''

Ser ikke ille ut i det hele tatt. De ser bare mer markerte ut.

Hårene er fortsatt på.

Skrevet

Noen som vet prisen på dette? Og hvor det gjøres?

Gjest Anonymous
Skrevet

Min søster har gjort det for noen år siden på aker brygge. Hun var veldig fornøyd. Det så veldig unaturlig ut de første ukene, så forsvant litt av fargen, slik at hun måtte etterfylle, men etter dette var hun superfornøyd i to år. (hun var ikke flink til å reise for å etterfylle). Men det er veldig viktig at de tegner dem slik du liker/pleier å ha det, ellers så kommer du til å angre.

Gjest Daniella_
Skrevet
Noen som vet prisen på dette? Og hvor det gjøres?

Koster rundt 3-4000 kr.

Har ikke navnene på alle stedene som gjør det, men jeg mener Face It på Frogner gjør det. De er visst veldig gode på det også. Har jeg hørt.

Gjest Daniella_
Skrevet
Min søster har gjort det for noen år siden på aker brygge. Hun var veldig fornøyd. Det så veldig unaturlig ut de første ukene' date=' så forsvant litt av fargen, slik at hun måtte etterfylle, men etter dette var hun superfornøyd i to år. (hun var ikke flink til å reise for å etterfylle). Men det er veldig viktig at de tegner dem slik du liker/pleier å ha det, ellers så kommer du til å angre.[/quote']

Jepp. Som sagt så gjorde venninnen min det også.

Så ikke bra ut i begynnelsen. Men etter som "skorpa" gikk av så ble det kjempe pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...