Gå til innhold

Svart samvittighet overfor ettåringen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han våkna midt på natta,drev og kløyp og klorte meg og jeg var helt i ørska. Så jeg ble ganske irritert i stemmen,husker ikke helt klart,men sa sikkert sint «slutt nå!». Jeg har underskudd på søvn, men det føles likevel så fælt at jeg var sint!!!

Huff. Bare vondt i magen her nå,ille å levere i bhg...😰Kan jeg ha gjort noe skade relasjonsmessog? At jeg virker helt uforutsigbar på han?

Anonymkode: a9fd3...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går helt fint. Det er vel ikke sånn hver dag og hele tiden. 

Her kunne vi krangle om morgenen i barnehageperioden. Det var de verste dagene å dra på jobb og jeg kunne ikke vente til slutten på arbeidsdagen så jeg kunne løpe hjem og klemme flat ungen min og kysse ham overalt. 

Mammaer har konstant dårlig samvittighet. Sånn er det visst bare. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Dette går helt fint. Det er vel ikke sånn hver dag og hele tiden. 

Her kunne vi krangle om morgenen i barnehageperioden. Det var de verste dagene å dra på jobb og jeg kunne ikke vente til slutten på arbeidsdagen så jeg kunne løpe hjem og klemme flat ungen min og kysse ham overalt. 

Mammaer har konstant dårlig samvittighet. Sånn er det visst bare. 

Signerer den over her. Dette høres ut som en «mild feil» i kommunikasjonen (du var også i ørske). Det kan skje den beste. Det at du bekymrer deg for dette gjør deg til en god omsorgsperson. Foreldre som driver omsorgssvikt reflekterer sjeldnere over det de har gjort galt. 

Anonymkode: cfaf3...b5c

• Liker 2
Skrevet

Takk dere❤️ TS

Anonymkode: a9fd3...981

Skrevet

Det er faktisk både lov og sunt å bli sint når man blir kløpet og kloret midt på svarte natta. Ungene har godt av å få se at foreldrene har følelser, og å si 'slutt' med streng/sinna stemme er en fullt ut akseptabel reaksjon. Hadde du brølt/slamret med dører/truet med å reise/slått kunne du hatt dårlig samvittighet - selv om jeg neppe tror det heller er skadelig en gang i skuddåret eller deromkring. 

Anonymkode: 88db2...f53

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...