AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg har jobbet i butikk i mange år, og er vant til å jobbe helger og kvelder og ellers ugunstige tider. Men, nå har jeg to bonusbarn og et eget på vei, og kjenner at jeg ønsker å jobbe mandag - fredag, og på dagtid. Jeg har ingen utdanning utover videregående, men har noe kursing i salgsfaget. Jeg vet egentlig ikke hva jeg kunne tenkt meg å drive med, men jeg vet at en typisk kontorjobb ikke er noe for meg. Liker å være i bevegelse, og ikke sitte foran en skjerm hele dagen. Barnehage/skole/osv er heller ikke aktuelt 🙂 Jeg ønsker meg forslag til hva jeg kan snuse litt nærmere på! Som da ikke krever utdanning i alle retninger og 40 års erfaring. Anonymkode: e91a4...cdf
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Du har få muligheter uten noen form for utdanning. Har du vurdert å ta utdanning eller fagbrev? Anonymkode: 15996...ddf
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Parkvesenet i kommunen? Anonymkode: ad8ba...de0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Når jeg har jobbet opp nok timer kan jeg gå opp til fagprøve og få fagbrev som selger. Jeg hadde egentlig sett for meg å bli værende i butikkbransjen, men jeg merker nå at arbeidstidene blir ugunstige. Ts Anonymkode: e91a4...cdf
boblevann Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Hva med andre typer butikker? Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her jeg bor er butikkene (utenom matbutikker) åpne fra 9-17, og lørdager 10-15. Du har fortsatt lørdager da, men du jobber jo korte vakter og i skapelig tid om lørdagene. Og noen lunde ''kontortid'' i hverdagene. Dette er et lite sted da, i byene er vel klesbutikker etc åpne lenger.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Du sier du ikke har noen utdanning utover vidergående, men hva tok du der da? Anonymkode: 82bc6...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier du ikke har noen utdanning utover vidergående, men hva tok du der da? Anonymkode: 82bc6...1c8 Noe helt ubrukelig, hvor jeg avbrøt lærlingtiden og endra retning helt. Ikke noe jeg går tilbake til. 🙂 Anonymkode: e91a4...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå