AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #1 Skrevet 17. oktober 2018 Hva lindrer magesmerter i øvre del av magen? Jeg våknet opp med magesmerter. Det er vondt å rette seg opp, det er vondt å sette seg ned, det er vondt å bevege seg... Det virker som om magesekken er stinn, full av luft, men jeg får ikke ut noe. Det hjalp litt å spise frokost, men det kom tilbake igjen noen få minutter senere. Hva kan jeg gjøre? (Jeg er 90 minutter for sent ute til å få akuttime hos fastlegen, og legevakt åpner ikke før klokken 15, så å foreslå lege er bortkastet. Jeg trenger noe som lindrer nå) Anonymkode: f0d1d...e31
Antoinette Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Luftsmerter trenger du ikke legevakt for, det går over etter en solid promp.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 For meg hjelper det å klemme på magen med nedover bevegelse, da kommer ofte luften ut🤷🏼♀️ Ellers må du bare ta smertestillende hvis det er veldig vondt Anonymkode: 00006...7c4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 4 minutter siden, Antoinette skrev: Luftsmerter trenger du ikke legevakt for, det går over etter en solid promp. Men som jeg skrev, jeg får ikke ut noe luft, eller noe annet. Det er full stopp! Hvordan få det ut? Anonymkode: f0d1d...e31
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #5 Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg hjelper det å klemme på magen med nedover bevegelse, da kommer ofte luften ut🤷🏼♀️ Anonymkode: 00006...7c4 Det har jeg prøvd i snart en time, men ingenting... Anonymkode: f0d1d...e31
Antoinette Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg prøvd i snart en time, men ingenting... Anonymkode: f0d1d...e31 Det kan ta litt tid men det kommer ut til slutt. Ha litt tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 Jeg ville ikke antatt at det bare er luft, men det finnes produkter på apoteket for mageproblemer inkl. luft.. Anonymkode: da157...c3a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 Mest sannsynlig ikke luft. Mulig galleblæra. Det gir sykt vonde smerter og man blir kvalm.. går over av seg selv eller etter du spyr Anonymkode: 2c547...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå