Nellah Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Min kjære og jeg skal gifte oss i 2007. Jeg har det meste klart for meg, men jeg lurer på hva som er vanlig å spille som brudevals? Er det noen spesielle sanger eller kan man bruke en som betyr mye for oss?
Minerva Grey Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Alt som går i 3/4 takt er greit! Noen velger klassisk, noen 'smørsang' - "Moon River", for eksempel, noen velger rockeballader. Så lenge du finner soundtracket eller musikantene kan spille det, så er det bare fantasien som setter grenser. Evnt. kan du jo spørre foreldrene hva de valgte - kanskje dere vil starte en tradisjon?
Nellah Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2005 Alt som går i 3/4 takt er greit! Noen velger klassisk, noen 'smørsang' - "Moon River", for eksempel, noen velger rockeballader. Så lenge du finner soundtracket eller musikantene kan spille det, så er det bare fantasien som setter grenser. Evnt. kan du jo spørre foreldrene hva de valgte - kanskje dere vil starte en tradisjon? Takk for svar! Jeg har egentlig (ehh..vi) funnet sangen, men jeg var litt usikker. Så takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå