gjest91 Skrevet 17. oktober 2018 #1 Del Skrevet 17. oktober 2018 Hva synes dere om utdraget? Tissen hans var enda i min, men jeg vurderte å trekke den tilbake, litt diskret, så klart, late som om jeg måtte fjerne et hårstrå fra musen eller noe sånt - men likevel signalisere at pikk ikke var noe jeg behøvde nå. "Det er jo nettopp derfor jeg liker deg så godt", sa han til slutt. Fordi du fikler med museflettene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. oktober 2018 #2 Del Skrevet 17. oktober 2018 Erotisk novel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 17. oktober 2018 7 timer siden, Winza skrev: Erotisk novel? Nei, det er en slags biografi. En slags romantisk biografi, med en litt snerten vri. Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 17. oktober 2018 #4 Del Skrevet 17. oktober 2018 Akkurat dette utdraget alene er bare intetsigende, og sier ingenting om hvordan du faktisk skriver og om historien er verdt å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 17. oktober 2018 #5 Del Skrevet 17. oktober 2018 Jeg skal være ærlig, jeg synes dette er dårlig. Jeg ser ikke den snærtne vrien baser på det utdraget. Jeg synes "tiss" og "mus" ikke egner seg på trykk for å beskrive noe seksuelt, og jeg bryr meg egentlig ikke om det du beskriver, herunder om du fjerner hårstrå, trenger eller ikke trenger pikk osv. Ordet enda skal ikke brukes slik du har brukt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. oktober 2018 #6 Del Skrevet 17. oktober 2018 (endret) . Endret 17. oktober 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 18. oktober 2018 11 timer siden, Overrasket skrev: Jeg skal være ærlig, jeg synes dette er dårlig. Jeg ser ikke den snærtne vrien baser på det utdraget. Jeg synes "tiss" og "mus" ikke egner seg på trykk for å beskrive noe seksuelt, og jeg bryr meg egentlig ikke om det du beskriver, herunder om du fjerner hårstrå, trenger eller ikke trenger pikk osv. Ordet enda skal ikke brukes slik du har brukt det. "Snærtne" er overhodet ikke et ord, kan du gjette hva det riktige ordet er? Og trenger ikke alle pikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 18. oktober 2018 #8 Del Skrevet 18. oktober 2018 Elendig språk desverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt men får ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest INGNTNG Skrevet 18. oktober 2018 #9 Del Skrevet 18. oktober 2018 Jeg likte den siste setningen, den fløt veldig bra. Resten ville jeg revurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 18. oktober 2018 4 minutter siden, Senil skrev: Elendig språk desverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt men får ikke til. Korrigering: "Elendig språk, dessverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt, men får det ikke til. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 18. oktober 2018 #11 Del Skrevet 18. oktober 2018 Akkurat nå, gjest91 skrev: Korrigering: "Elendig språk, dessverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt, men får det ikke til. " 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 18. oktober 2018 #12 Del Skrevet 18. oktober 2018 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 18. oktober 2018 #13 Del Skrevet 18. oktober 2018 21 minutter siden, gjest91 said: "Snærtne" er overhodet ikke et ord, kan du gjette hva det riktige ordet er? Og trenger ikke alle pikk? 9 minutter siden, gjest91 said: Korrigering: "Elendig språk, dessverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt, men får det ikke til. " Så fint at du liker detaljer i språket. Da kan jeg nevne at norske anførselstegn ser slik ut: «anførselstegn», og tankestrek ser slik ut: – (ikke -). Jeg vil igjen minne deg på at du bruker ordet enda feil. Og teorien om at alle trenger pikk betyr ikke at alle trenger eller har interesse av å lese om hvorvidt du trenger det. Men det er klart, du blir nok en mye bedre skribent av å rette på andre, enn å tenke over tilbakemeldinger du selv får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 18. oktober 2018 #14 Del Skrevet 18. oktober 2018 Ærlig talt, så var dette veldig amatørmessig. Prøv igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 18. oktober 2018 #15 Del Skrevet 18. oktober 2018 Er du seriøs? Eller er dette et tulleinnlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 18. oktober 2018 #16 Del Skrevet 18. oktober 2018 På 17.10.2018 den 7.39, gjest91 skrev: Hva synes dere om utdraget? Det var særdeles dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 18. oktober 2018 Forfatter #17 Del Skrevet 18. oktober 2018 15 timer siden, Parasoll skrev: Er du seriøs? Eller er dette et tulleinnlegg? Mener du at du også har musefletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 19. oktober 2018 #18 Del Skrevet 19. oktober 2018 6 timer siden, gjest91 skrev: Mener du at du også har musefletter? Ha det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 19. oktober 2018 Forfatter #19 Del Skrevet 19. oktober 2018 13 minutter siden, Parasoll skrev: Ha det godt. Klipp de flettene hvis du vil ha deg noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå