Gå til innhold

Kort utdrag fra bok jeg skriver, meninger?

gjest91

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om utdraget?

Tissen hans var enda i min, men jeg vurderte å trekke den tilbake, litt diskret, så klart, late som om jeg måtte fjerne et hårstrå fra musen eller noe sånt - men likevel signalisere at pikk ikke var noe jeg behøvde nå.

"Det er jo nettopp derfor jeg liker deg så godt", sa han til slutt.

Fordi du fikler med museflettene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Winza skrev:

Erotisk novel?

Nei, det er en slags biografi. En slags romantisk biografi, med en litt snerten vri. Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette utdraget alene er bare intetsigende, og sier ingenting om hvordan du faktisk skriver og om historien er verdt å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg skal være ærlig, jeg synes dette er dårlig. Jeg ser ikke den snærtne vrien baser på det utdraget. Jeg synes "tiss" og "mus" ikke egner seg på trykk for å beskrive noe seksuelt, og jeg bryr meg egentlig ikke om det du beskriver, herunder om du fjerner hårstrå, trenger eller ikke trenger pikk osv.

Ordet enda skal ikke brukes slik du har brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg skal være ærlig, jeg synes dette er dårlig. Jeg ser ikke den snærtne vrien baser på det utdraget. Jeg synes "tiss" og "mus" ikke egner seg på trykk for å beskrive noe seksuelt, og jeg bryr meg egentlig ikke om det du beskriver, herunder om du fjerner hårstrå, trenger eller ikke trenger pikk osv.

Ordet enda skal ikke brukes slik du har brukt det.

"Snærtne" er overhodet ikke et ord, kan du gjette hva det riktige ordet er?

Og trenger ikke alle pikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Senil skrev:

Elendig språk desverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt men får ikke til.

Korrigering:

"Elendig språk, dessverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt, men får det ikke til. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gjest91 skrev:

Korrigering:

"Elendig språk, dessverre. Litt sånn Aune Sand, som prøver veldig hardt, men får det ikke til. "

😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
21 minutter siden, gjest91 said:

"Snærtne" er overhodet ikke et ord, kan du gjette hva det riktige ordet er?

Og trenger ikke alle pikk?

9 minutter siden, gjest91 said:

Korrigering:

Så fint at du liker detaljer i språket. Da kan jeg nevne at norske anførselstegn ser slik ut: «anførselstegn», og tankestrek ser slik ut: – (ikke -). Jeg vil igjen minne deg på at du bruker ordet enda feil.

Og teorien om at alle trenger pikk betyr ikke at alle trenger eller har interesse av å lese om hvorvidt du trenger det. 

Men det er klart, du blir nok en mye bedre skribent av å rette på andre, enn å tenke over tilbakemeldinger du selv får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.10.2018 den 7.39, gjest91 skrev:

Hva synes dere om utdraget?

Det var særdeles dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 timer siden, Parasoll skrev:

Er du seriøs? Eller er dette et tulleinnlegg?

Mener du at du også har musefletter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...