Gå til innhold

Shoppestopp 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt noen klær så langt i 2019, og det er jeg stolt over. Har hatt lett for å shoppe litt mye på Zalando tidligere. Sjekket eposten min nå (tar vare på alle epost-kvitteringer) og det ser ikke ut til at jeg har handlet der siden september 2018! Det er knallbra til å være meg!

Nå må jeg imidlertid bryte shoppestoppen på klær for å kjøpe en bukse til sønnen min. Han ødela den ene yndlingsbuksa si ved et uhell. Pga vektoppgang er det ikke så mye av det som ligger i skuffene som passer lenger av bukser, så jeg må nok kjøpe en ny til han som erstatning for den ødelagte.

Har ikke handlet noe på tilfeldige butikker i år heller. Unngår butikker som pesten når jeg er på senteret. Går kun inn i den butikken jeg har planlagt på forhånd at jeg må kjøpe noe i, og så går jeg ut av seneret igjen uten å kikke innom noen flere butikker. Sparer mye penger på å ikke "skal bare se....".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte 4 kjoler på en dag og 2 på Cellbes.  Det er jo vilt siden jeg har altfor mange kjoler allerede.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt shoppestopp på klær og unødvendige ting til huset siden midt i januar. Mastercard-regningene mine er halvert etter dette, og de var høye!

Anonymkode: 4b7b1...349

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Liten oppdatering herfra siste dagen i året. Klarte ikke helt å holde shoppestoppen, men absolutt en stor forbedring fra 2018. Jeg er kjempefornøyd, har klart å endre vanene mine og kan nå se på klær på nettet uten å klikke dem hjem eller faktisk gå inn i en butikk uten å kjøpe et plagg. Jeg har nemlig utfordret meg selv på dette, fristelsene er overalt og jeg kommer ikke utenom. Så har jobbet med tankene mine, og endret vaner. Eller uvaner i dette tilfellet. Fikk øvd meg på 2019 og da tenker jeg det går enda bedre i 2020. Oppsummert i 2019 blir det noe a la dette: Har shoppet klær for rundt 10.000, og solgt på Finn for 6000. Også gitt endel bort. Nå som jeg har færre plagg har jeg bedre oversikt og lettere for å finne noe å ha på meg. Ingen kjøp av vesker eller sko i hele 2019! 🙌  Kan ikke tro dette er samme person. Er så glad jeg klarte å snu denne fæle uvanen. For meg har overdreven klesshopping vært et problem jeg endelig tok knekken på. 🙏.  Stolt som faen. 🤸‍♀️💃 

Anonymkode: 2afa1...aac

• Liker 5
Skrevet

I 2019 har jeg kun brukt 100.000 på alt fra bolig, mat, transport, ferie og shopping m.m.

Fornøyd!😆

Anonymkode: 8427f...b8e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...