AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Hva har deres 2-3 åringer av klær på seg i dette høstværet? Jeg så en 2.5 åring som underdel hadde hun på seg strikket bukse, over det hadde hun strømpe bukse. Så var det body, en pologenser og over det var det en strikket kjole som var ganske varm. Og så vinterjakke/lue utenpå. Jeg tenkte det er litt for mye da remperaturen er fortsatt i pluss grader...hva vil hun gjøre når der er ordentlig vinter. Syns dere det var for mye av klær? Anonymkode: 817e9...4be
NancyDrew Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har deres 2-3 åringer av klær på seg i dette høstværet? Jeg så en 2.5 åring som underdel hadde hun på seg strikket bukse, over det hadde hun strømpe bukse. Så var det body, en pologenser og over det var det en strikket kjole som var ganske varm. Og så vinterjakke/lue utenpå. Jeg tenkte det er litt for mye da remperaturen er fortsatt i pluss grader...hva vil hun gjøre når der er ordentlig vinter. Syns dere det var for mye av klær? Anonymkode: 817e9...4be Har du X-ray syn? 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 12 minutter siden, LasVegas skrev: Kanskje barnet var forsjølet? Nei hun var ikke det Anonymkode: 817e9...4be
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 9 minutter siden, NancyDrew skrev: Har du X-ray syn? Hehe nei. Men hun var hos meg og jeg så da hun skulle skifte Anonymkode: 817e9...4be
Frostrose Skrevet 17. oktober 2018 #6 Skrevet 17. oktober 2018 Det kommer an på ungen. Min unge hadde vært for varm, men min søster hadde trengt disse klærne. Var barnet svett eller sløv?
ValarMorghulis Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 1 time siden, LasVegas skrev: Kanskje barnet var forsjølet? Forkjølet, vær så snill.
Gjest LasVegas Skrevet 17. oktober 2018 #8 Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Har ikke norskpass... Det får duge Endret 17. oktober 2018 av LasVegas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå