Gå til innhold

Er dette for mye av klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har deres 2-3 åringer av klær på seg i dette høstværet? Jeg så en 2.5 åring som underdel hadde hun på seg  strikket bukse, over det hadde  hun strømpe bukse. Så var det body, en pologenser og over det var det en strikket kjole som var ganske varm. Og så vinterjakke/lue utenpå. Jeg tenkte det er litt for mye da remperaturen er fortsatt i pluss grader...hva vil hun gjøre når der er ordentlig vinter. Syns dere det var for mye av klær?

Anonymkode: 817e9...4be

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har deres 2-3 åringer av klær på seg i dette høstværet? Jeg så en 2.5 åring som underdel hadde hun på seg  strikket bukse, over det hadde  hun strømpe bukse. Så var det body, en pologenser og over det var det en strikket kjole som var ganske varm. Og så vinterjakke/lue utenpå. Jeg tenkte det er litt for mye da remperaturen er fortsatt i pluss grader...hva vil hun gjøre når der er ordentlig vinter. Syns dere det var for mye av klær?

Har du X-ray syn?

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, LasVegas skrev:

Kanskje barnet var forsjølet?

Nei hun var ikke det

Skrevet
9 minutter siden, NancyDrew skrev:

Har du X-ray syn?

Hehe nei. Men hun var hos meg og jeg så da hun skulle skifte

Skrevet

Det kommer an på ungen. Min unge hadde vært for varm, men min søster hadde trengt disse klærne. Var barnet svett eller sløv? 

Skrevet
1 time siden, LasVegas skrev:

Kanskje barnet var forsjølet?

Forkjølet, vær så snill. 

Gjest LasVegas
Skrevet (endret)

Har ikke norskpass... Det får duge

Endret av LasVegas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...