AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Feks for en uke eller noe? Helst trening hjemme eller gå tur/jogge. Jeg har ikke mulighet til å gå på et treningssenter nå. Ikke noe radikalt som feks bare ris og kyllingfilet dagen lang, men litt variert og sunt. Finnes det en ferdig plan på noe slikt? Det hadde gjort det mye lettere å komme i gang! Anonymkode: ca9b0...748
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #2 Skrevet 17. oktober 2018 Anbefaler entirebodycentre på entirebody.no. 149 kr i måneden og mange ulike treningsplaner, matplaner og artikler som ligger ute. Anonymkode: 08087...1a0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #3 Skrevet 17. oktober 2018 Eneste jeg vet om som tilbyr treningsprogram til hjemmetrening er feminin fysikk.. Men der må du nesten elske havregryn. Og så er det litt som du sier, kylling/biff/karbonadedeig og ris/søtpotet. Ispedd en hjemmelaget burgervariant og lasagne, men det ble fortsatt alt for lite variert for meg. Planen går over 10 uker og kunderesultatene er kjempegode! Sjekk de ut på facebook/Instagram. Ellers ser det ut som feks. Flexikost, ElitePT etc har veldig varierte og gode matoppskrifter, men om disse tilbyr program til hjemmetrening vet jeg ikke. Men det er mulig å sende en mail og spørre Anonymkode: f44fa...a84
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 Tusen takk for gode tips begge to! Jeg har vært og handlet mye fisk og grønnsaker. Tenker det før være en god nok start når det gjelder kosthold, så får jeg bruke noen dager på å orientere meg. Kanskje man kan følge et opplegg på YouTube? Ts Anonymkode: ca9b0...748
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 #5 Skrevet 18. oktober 2018 Youtube har masse hjemmetrening du kan følge. Om du googler finns masse kostholdsplaner også, her er en: https://www.xlsmedical.no/spis-sunnere/matplaner-til-nedlastning Anonymkode: 703e9...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå