AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Hei, jeg har kommet opp i en veldig vanskelig situasjon. Først og fremst vil jeg bare si at jeg har kjæreste og at jeg har fortalt han om alt, det gjorde jeg med en gang jeg så han etterpå. Jeg fikk vite at bestevennen min hadde følelser for meg, og jeg innså også at jeg nok hadde følelser for han. Vi snakket en del om dette, men jeg sa klart fra til han om at jeg ville fortsette med kjæresten min og at om vi skulle fortsette å ha kontakt så ble det bare som venner. En kveld var jeg hjemme hos han, vi drakk litt og sånn og hadde avtalt at jeg skulle få overnatte på et av soverommene den natta. Jeg ble ganske brisen etter hvert og gråt en del på grunn av noen greier med kjæresten min. Han trøstet meg, men jeg sa at jeg ikke trodde vi kunne være venner lenger pga. dette med følelsene. Dette gjorde meg så klart mer lei meg, han var jo bestevennen min. Det ble ganske sent, og da vi skulle legge oss kommer han plutselig og sier at alle sengeplassene er opptatt og om det går greit at vi deler seng. Vi har gjort det før uten at det har vært noe problem og det har vært greit for kjæresten min, og jeg var ekstremt trøtt så sa at det var greit for skulle jo bare sove uansett. Så legger jeg meg med pysjen på, hodet inn mot veggen, og føler meg tung på grunn av alkoholen, trist og veldig trøtt. Sovner litt, men våkner halvveis av at han spooner meg og presser seg mot meg. Han begynner å gni seg mot meg. Etter hvert tar han på puppene mine under t-skjorta og stryker hånden et par ganger over skrittet mitt. Jeg husker at jeg tenkte at det føltes godt, men at jeg måtte stoppe han, men at jeg nesten sovnet så brukte alle krefter på å prøve å holde meg våken. Tror jeg fløt litt ut og inn av søvnen. Klarte ikke tenke klart til å ta en ordentlig beslutning på hva som var rett å gjøre, før han tok på meg der nede. Da våknet jeg nok til å klare å trekke meg unna, og jeg ba han om å gå. I ettertid har jeg vært plaget av ekstrem skyldfølelse og forvirring fordi jeg ikke klarer å huske akkurat hva som skjedde eller hvor mye av det som var min egen feil. Har prøvd å spørre kompisen min hva han husker, men han sier at jeg lagde noen lyder og at jeg løftet benet så han tok det som at jeg likte det. Dette kan jeg ikke huske selv. Det er vanskelig fordi jeg føler virkelig på at jeg har vært utro, men ingen, ikke en gang kjæresten min mener at jeg var det, og han har tilgitt meg. Noen sier at det var på grensa til overgrep, men jeg vet ikke... skylder bare på meg selv. Jeg klarer bare ikke få vekk følelsen av at jeg var utro likevel og at jeg ba om det, om dere skjønner? Vet ikke helt hva jeg vil spørre om her, bare håper noen har noen tanker og komme med. Det tar opp alt jeg har av energi og tanker og føler nesten ikke jeg klarer å leve med meg selv lenger pga skammen og den dårlige samvittigheten. Anonymkode: b20bf...47c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Han prøvde seg og fikk avslag. Det er hverken overgrep eller utroskap. Anonymkode: 4b7ad...98c 12
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 (endret) Du har ikke gjort noe galt, ikke din feil at han begynte å klå, hadde vært noe annet om du lot han forsette. Endret 16. oktober 2018 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Du var ikke utro. Kompisen din begikk ikke noe overgrep. Han gikk litt langt i å prøve seg, og det var ikke helt bra. Han sluttet når du sa nei. Fyllerør var det det var. Anonymkode: 9d294...4fe 9
RoH Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Typen din må være fullstendig tøffel om dere ikke lever i et åpent forhold. Denne holder bare på KG 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Ts her. Vil virkelig ikke kalle det et overgrep selv, bare føles ekstremt ubehagelig for meg. Kjæresten min er min første kjæreste og vi har egentlig ikke hatt skikkelig sex fordi jeg har litt problemer angående dette som jeg ikke vil gå inn på her, noe kompisen min vet godt. Var bare ubehagelig å ikke helt klare å holde meg våken og tilstede nok til å stoppe det før, i tillegg til å føle at jeg ikke husker alt av situasjonen. Hater å ikke ha kontroll når det gjelder slike ting, for er allerede et vanskelig område for meg Anonymkode: b20bf...47c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Herregud #krenk Han prøvde seg, du likte det, han fortsatte, du ombestemte deg, han sluttet. Hva er problemet?? Og han kjæresten din? Hva mener han, at du er et uskyldig offer? #krenkpåkrenk Anonymkode: 9a8cd...179 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Vil virkelig ikke kalle det et overgrep selv, bare føles ekstremt ubehagelig for meg. Kjæresten min er min første kjæreste og vi har egentlig ikke hatt skikkelig sex fordi jeg har litt problemer angående dette som jeg ikke vil gå inn på her, noe kompisen min vet godt. Var bare ubehagelig å ikke helt klare å holde meg våken og tilstede nok til å stoppe det før, i tillegg til å føle at jeg ikke husker alt av situasjonen. Hater å ikke ha kontroll når det gjelder slike ting, for er allerede et vanskelig område for meg Anonymkode: b20bf...47c Slutt å drikke deg så full at du mister kontroll over deg selv da. #tullejente Anonymkode: 9a8cd...179 7
waco Skrevet 16. oktober 2018 #9 Skrevet 16. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Vil virkelig ikke kalle det et overgrep selv, bare føles ekstremt ubehagelig for meg. Kjæresten min er min første kjæreste og vi har egentlig ikke hatt skikkelig sex fordi jeg har litt problemer angående dette som jeg ikke vil gå inn på her, noe kompisen min vet godt. Var bare ubehagelig å ikke helt klare å holde meg våken og tilstede nok til å stoppe det før, i tillegg til å føle at jeg ikke husker alt av situasjonen. Hater å ikke ha kontroll når det gjelder slike ting, for er allerede et vanskelig område for meg Anonymkode: b20bf...47c Men hvorfor spør du ikke deg selv et spørsmål? Forresten jeg kan formulere det for deg, - hva er det som er motivet ditt til å dra til en fyr du vet er forelsket i deg, drikke vin, betro seg, - fortelle at det går dårlig mellom deg og kjæresten, og etterpå legge seg i samme seng? Lærte du noe av dette her? Eller var alt planlagt fra første stund? I såfall var alt planlagt frem til dere skulle ligge i samme seng og du halv sovne? Hva sier kjæresten din til at du driver å fortelle betroelser til bestevennen din som bare er forelsket fordi du involverer han inn i livet ditt? Fortell? 7
Skriblerinna Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg blir lei meg av svarene dere gir TS her. Hun er åpenbart fortvila over situasjonen, og har ikke gjort noe for å fortjene så spydige svar som finnes her. Jeg syns ikke at det å klå på noen som sover er greit. Å endre planen for hvor du kunne sove i siste liten når dere har drukket, gjør hele situasjonen enda verre. Da framstår det utspekulert og planlagt. Det er ikke utroskap å bli klådd på mens man er så i ørska at man ikke forstår situasjonen og ikke kan si hverken ja eller nei! Det er et overgrep! Og denne fyren er ikke mye til venn! Skjønner godt at du er forvirra i etterkant! 4
daemonia Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 Dette burde du vel sett komme.. Og hvorfor er du sammen med kjæresten din når du har følelser for en annen? Stakkars fyr... 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #12 Skrevet 16. oktober 2018 13 minutter siden, waco skrev: Men hvorfor spør du ikke deg selv et spørsmål? Forresten jeg kan formulere det for deg, - hva er det som er motivet ditt til å dra til en fyr du vet er forelsket i deg, drikke vin, betro seg, - fortelle at det går dårlig mellom deg og kjæresten, og etterpå legge seg i samme seng? Lærte du noe av dette her? Eller var alt planlagt fra første stund? I såfall var alt planlagt frem til dere skulle ligge i samme seng og du halv sovne? Hva sier kjæresten din til at du driver å fortelle betroelser til bestevennen din som bare er forelsket fordi du involverer han inn i livet ditt? Fortell? Så klart har jeg tenkt masse over dette! Tenker på det døgnet rundt, og ja jeg har lært. Alt jeg har kommet fram til er at han har vært bestevennen min siden vi var veldig små, jeg ville ikke miste han og håpet det med følelsene ville gå over, og jeg trodde jeg hadde vært tydelig på at vi bare kunne være venner og på hvor grensene gikk. Det var jeg tydeligvis ikke. Og ja jeg vet at jeg var naiv og dum, men jeg stolte på at han tok meg seriøst og at han ville la meg sove i fred. Grunnen til at det føles så ekkelt er jo nettopp det at jeg lå og sov da han begynte å ta på meg og at jeg ikke våknet skikkelig nok til å ta kontroll før det var gått for langt. Som sagt har jeg snakket masse med kjæresten min om dette, og han ble selvfølgelig ikke glad. Jeg har lært masse av dette og endte opp med å kutte kontakten med bestevennen min. Man kan ikke noe for at man får følelser, jeg hadde håpet jeg ikke måtte miste en venn på grunn av det, men det måtte jeg, såpass har jeg lært. Anonymkode: b20bf...47c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #13 Skrevet 16. oktober 2018 Og planen var at jeg skulle få et av de andre soverommene, men plutselig var alle andre senter opptatt. Hadde selvfølgelig ikke drukket og blitt over om jeg visste at jeg måtte sove i samme seng som han. Så dum er jeg ikke. Anonymkode: b20bf...47c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #14 Skrevet 16. oktober 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Vil virkelig ikke kalle det et overgrep selv, bare føles ekstremt ubehagelig for meg. Kjæresten min er min første kjæreste og vi har egentlig ikke hatt skikkelig sex fordi jeg har litt problemer angående dette som jeg ikke vil gå inn på her, noe kompisen min vet godt. Var bare ubehagelig å ikke helt klare å holde meg våken og tilstede nok til å stoppe det før, i tillegg til å føle at jeg ikke husker alt av situasjonen. Hater å ikke ha kontroll når det gjelder slike ting, for er allerede et vanskelig område for meg Anonymkode: b20bf...47c Dette var en 'shit happens'. Ingen av dere har egentlig gjort noe galt, men begge mistet gangsyn og vurderingsevne pga alkohol. Han fikk signaler på at du syntes det var ok, du fikk summet deg og ba ham gå, og han gikk. Ingen skade skjedd, dog trist at vennskapet måtte avsluttes. Anonymkode: 16ab9...118 1
FrodeF Skrevet 16. oktober 2018 #15 Skrevet 16. oktober 2018 Dette er helt vanlig blant fjortisser og ikke noe å være stressa over. 2
Lava Anne Skrevet 16. oktober 2018 #16 Skrevet 16. oktober 2018 (endret) 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Vil virkelig ikke kalle det et overgrep selv, bare føles ekstremt ubehagelig for meg. Kjæresten min er min første kjæreste og vi har egentlig ikke hatt skikkelig sex fordi jeg har litt problemer angående dette som jeg ikke vil gå inn på her, noe kompisen min vet godt. Var bare ubehagelig å ikke helt klare å holde meg våken og tilstede nok til å stoppe det før, i tillegg til å føle at jeg ikke husker alt av situasjonen. Hater å ikke ha kontroll når det gjelder slike ting, for er allerede et vanskelig område for meg Anonymkode: b20bf...47c Du er såpass til stede at du registrerer alt dette i detalj og du klarer ikke stoppe ham. Give me a break. Dette er bare en dårlig unnskyldning fra din side. Bra du er fortvila, håper du har lært. Lykke til med neste fristelse, håper du gjør det bedre. Endret 16. oktober 2018 av Lava Anne 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #17 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, Lava Anne skrev: Du er såpass til stede at du registrerer alt dette i detalj og du klarer ikke stoppe ham. Give me a break. Dette er bare en dårlig unnskyldning fra din side. Enig her Men, nå må jo alt bli til «han forgrep seg på meg». Gruet meg til mine sønner blir tenåringer, de må virkelig passe seg. Bør nesten ha skriftlig kontrakt på at det er greit at de prøver srg på ei jente ts, du likte hva han gjorde, du liker jo gutten..! Men, så har du så mye issues, at det ble gærent likevel. Ikke han sin skyld. Anonymkode: 9a8cd...179 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #18 Skrevet 16. oktober 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig her Men, nå må jo alt bli til «han forgrep seg på meg». Gruet meg til mine sønner blir tenåringer, de må virkelig passe seg. Bør nesten ha skriftlig kontrakt på at det er greit at de prøver srg på ei jente ts, du likte hva han gjorde, du liker jo gutten..! Men, så har du så mye issues, at det ble gærent likevel. Ikke han sin skyld. Anonymkode: 9a8cd...179 Som sagt så mener jeg selv at det ikke var et overgrep, men at folk jeg har fortalt det til har sagt at det grenser til overgrep at han begynte å klå på meg da jeg sov. Det er ikke noe jeg har funnet på for å unnskylde meg selv, men siden folk jeg har snakket med åpnet opp for tanken om det, ville jeg høre flere tanker rundt det, da det plager meg å ha blitt tatt på mens jeg sov. Jeg vet jo ikke hvor lenge han holdt på før jeg våknet eller hva som ville skjedd om jeg ikke hadde våknet av det. Også som sagt så husker jeg ikke alt, men har måtte spørre kompisen min om detaljer, det jeg husker er bruddstykker av det da jeg fløt inn og ut av søvnen. Det som fikk meg til å våkne opp nok til å gjøre noe var sjokket av at han tok på meg der nede. Det blir teit å dra fram at man nesten må ha skriftlig kontrakt for å prøve seg på ei jente. Jeg mener nå det at det å klå på noen som sover ikke er å prøve seg på noen, men å utnytte seg av henne. Jeg hadde jo allerede avvist han før vi la oss. Skulle tro det holdt. Anonymkode: b20bf...47c 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #19 Skrevet 16. oktober 2018 Altså du sier du ikke kan noe for følelsene... men jo, det kan du. Du gir jo næring til dem ved å være nære venner som betror seg til hverandre, og er alene samnen med og drikker alkohol med, i tillegg overnatte... Dere var fulle begge to og han klådde som er vanlig når man ligger i samme seng med noen man liker som man vet liker seg tilbake. Du avviste han og han respekterte det og sluttet. Nå må du slutte å finne på unnskyldninger for det som "skjedde '. Stakkars kjæresten din. Han er mer verdt enn å ha en kjæreste som deg. Ikke ha følelser i noe form for andre gutter når du er i et forhold, og ikke heng med dem alene eller betro deg om private ting mellom deg og din kjæreste. Ærlig talt voks opp! Anonymkode: 5ac8f...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #20 Skrevet 16. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså du sier du ikke kan noe for følelsene... men jo, det kan du. Du gir jo næring til dem ved å være nære venner som betror seg til hverandre, og er alene samnen med og drikker alkohol med, i tillegg overnatte... Dere var fulle begge to og han klådde som er vanlig når man ligger i samme seng med noen man liker som man vet liker seg tilbake. Du avviste han og han respekterte det og sluttet. Nå må du slutte å finne på unnskyldninger for det som "skjedde '. Stakkars kjæresten din. Han er mer verdt enn å ha en kjæreste som deg. Ikke ha følelser i noe form for andre gutter når du er i et forhold, og ikke heng med dem alene eller betro deg om private ting mellom deg og din kjæreste. Ærlig talt voks opp! Anonymkode: 5ac8f...ad9 Jeg trodde det skulle gå fint å fremdeles være venner, jeg tok feil og avsluttet vennskapet, vet ikke hva mer jeg kan gjøre. Jeg skylder på meg selv, virkelig, mer enn det kanskje virker som her. Og jeg tvinger ikke kjæresten min til å være sammen med meg, han vet jo alt, og blir likevel, kan ikke ta det valget for han. Har selv sagt til han at han fortjener noen bedre Anonymkode: b20bf...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå