Gå til innhold

Hvordan få arbeidsgiveren min med på dette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg både studerer og jobber for en mellomstor bedrift. Bedriften min har mange avdelinger. Jeg jobber for en avdeling i operasjonen. Jeg studerer X studie og dem har en avdeling som jobber innenfor det feltet jeg studerer. Nå har jeg jobbet for bedriften i 2 år. Jobbet 1 en måned for den avdelingen som jobber innenfor det jeg studerer i forbindelse med noe tilrettelegging arbeid og gjordet en god jobb som alle i avdelingen var klar over. Ble hyllet og fikk masse gode tilbakemeldinger. Jeg har så lyst til å få kombinere studie mitt med jobben og øke kompetansen min. Dette kan være til stor fordel både for bedriften og for min karriere. Hvordan går jeg frem for å få bedriften til å flytte meg til den avdelingen?

Anonymkode: 7ee71...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare spørre din leder, og legge det frem slik du sier det her? Vet ikke helt hva du mener du skal gjøre for å få dette til.. Du får legge inn et ønske begrunnet med studier og kompetanseheving - du kan ikke gjøre så mye mer.

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg både studerer og jobber for en mellomstor bedrift. Bedriften min har mange avdelinger. Jeg jobber for en avdeling i operasjonen. Jeg studerer X studie og dem har en avdeling som jobber innenfor det feltet jeg studerer. Nå har jeg jobbet for bedriften i 2 år. Jobbet 1 en måned for den avdelingen som jobber innenfor det jeg studerer i forbindelse med noe tilrettelegging arbeid og gjordet en god jobb som alle i avdelingen var klar over. Ble hyllet og fikk masse gode tilbakemeldinger. Jeg har så lyst til å få kombinere studie mitt med jobben og øke kompetansen min. Dette kan være til stor fordel både for bedriften og for min karriere. Hvordan går jeg frem for å få bedriften til å flytte meg til den avdelingen?

Anonymkode: 7ee71...a93

Ikke snakk med din egen leder om han eller hun ikke er en god leder..noen vil kanskje prøve på å gjøre at du ikke får den jobben. Det skjedde meg, men lederens plan fungerte dårlig og nå rapporterer han videre til meg og snakker til meg på en helt annen måte enn før hehe😅😅

Uansett,snakk med leder om det er en leder som er bra. Hvis ikke går du til leder for avdelinga du vil jobbe i eller til HR. Jeg gikk til den lederen som så sendte en mail til gammel leder om at jeg begynner der og at gammel leder får gi en dato for når det passer best mtp ny ansatt etter meg osv.

Anonymkode: 0f0c2...83d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...