Gå til innhold

Føler skjeden ligger så langt ned.Veldig nærme rompehullet.Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er unormal.

Anonymkode: 26e7e...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ligger nærme hverandre. Hvis man putter en finger inn i skjeden og en inn i endetarmen så kjenner man at det er veldig tynt mellom dem. Det er tarm og skjede, man kjenner fingrene godt. 

Du er nok helt normal. 

Anonymkode: e7bef...3cd

• Liker 11
Skrevet

De er nærme hos alle. Helt normalt. 

Anonymkode: 9b1c8...d22

• Liker 5
Skrevet

Helt vanlig. Det er ganske lite som skiller vagina og endetarm 

Anonymkode: 03469...b24

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er helt normalt, enkelt å finne på nettet, hvorfor legge ut her? 

Untitled-design.jpg

Anonymkode: 3d271...71c

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ligger nærme hverandre. Hvis man putter en finger inn i skjeden og en inn i endetarmen så kjenner man at det er veldig tynt mellom dem. Det er tarm og skjede, man kjenner fingrene godt. 

Du er nok helt normal. 

WTF?! :sjokk:

Anonymkode: 77122...1d2

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sjokkerende?

• Liker 13
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? :)

Du vet, det er en relativt vanlig fødselsskade å revne under fødsel -  i de verste tilfellene hele veien opp til og med endetarmsåpningen.Eeller at en klipper forebyggende fordi lettere å sy en kontrollert skade. Det en snakker om da, er å klippe vevet mellom vagina og endetarm

Anonymkode: cd95b...683

• Liker 2
Skrevet

Det er så tynn vegg at det ikke er uvanlig med skader på den under fødsel. Dette kunne før medføre varige komplikasjoner med kjedelige infeksjoner. 

Anonymkode: f7b1a...b59

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du visste ikke dette, liksom??

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? :)

Du vet, det er en relativt vanlig fødselsskade å revne under fødsel -  i de verste tilfellene hele veien opp til og med endetarmsåpningen.Eeller at en klipper forebyggende fordi lettere å sy en kontrollert skade. Det en snakker om da, er å klippe vevet mellom vagina og endetarm

Anonymkode: cd95b...683

Ja, men det er ikke akkurat normalt å putte fingrene i... der. Bare sånn for moro.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, men det er ikke akkurat normalt å putte fingrene i... der. Bare sånn for moro.

Hæ? Du er ikke seriøs nå? Det er rimelig vanlig det altså...

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du putter en finger i vagina en dag su er skikkelig bæsjetrengt, så kjenner du faktisk selve bæsjen igjennom veggen :ninja:

Anonymkode: 27a06...e66

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette en lege gjør ved underlivsundersøkelse, også

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom dette ligger i seksualitetsforumet, kan jeg lære deg et onanitriks. Du virker litt uerfaren, så du vil kanskje bli litt forskrekket. Altså, hvis du er høyrehendt, bruker du høyrehånden på vulva, stimulerer klitoris og kjønnslepper, venstre hånds peke- og langfinger i skjeden og ringfingeren i anus. Omvendt hvis du er venstrehendt og synes det kan bli vrient å finne rytmen slik jeg beskrev.

Denne tar jeg anonymt.

Anonymkode: 11251...493

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ettersom dette ligger i seksualitetsforumet, kan jeg lære deg et onanitriks. Du virker litt uerfaren, så du vil kanskje bli litt forskrekket. Altså, hvis du er høyrehendt, bruker du høyrehånden på vulva, stimulerer klitoris og kjønnslepper, venstre hånds peke- og langfinger i skjeden og ringfingeren i anus. Omvendt hvis du er venstrehendt og synes det kan bli vrient å finne rytmen slik jeg beskrev.

Denne tar jeg anonymt.

Anonymkode: 11251...493

Hørtes deilig ut...mmmm.. 

Anonymkode: d6fe0...02a

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du putter en finger i vagina en dag su er skikkelig bæsjetrengt, så kjenner du faktisk selve bæsjen igjennom veggen :ninja:

Anonymkode: 27a06...e66

Haha, første jeg og tenkte på og :ler: En ting er at åpningene er tette naboer som kan prate med hverandre over hekken, men litt lengre inn så ligger jo skjede og tarm regelrett vegg i vegg. En litt stor tampong stenger døra for å få noe avføring ut for eksempel, må trekkes ut for å gå på do når det er mye på gang. 

For å gå over til noe hakket mer sexy (eller sikkert enda mer ekkelt for noen) så blir det trangt å fingre seg selv når man ha analsex, kjenner da også presset fra penisen som er i analen mot fingrene mine i skjeden.

Anonymkode: 86aec...636

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, første jeg og tenkte på og :ler: En ting er at åpningene er tette naboer som kan prate med hverandre over hekken, men litt lengre inn så ligger jo skjede og tarm regelrett vegg i vegg. En litt stor tampong stenger døra for å få noe avføring ut for eksempel, må trekkes ut for å gå på do når det er mye på gang. 

For å gå over til noe hakket mer sexy (eller sikkert enda mer ekkelt for noen) så blir det trangt å fingre seg selv når man ha analsex, kjenner da også presset fra penisen som er i analen mot fingrene mine i skjeden.

Anonymkode: 86aec...636

Så ved sandwich så er det som å hilse på hverandre med hansker. "God kveld NN, kjente deg nesten ikke igjen i mørket".

Anonymkode: f7b1a...b59

Skrevet

Hvis du er usikker på om alt er som det skal, bestill en time hos gyn.

Anonymkode: 2b007...d3a

• 2 uker senere...
Skrevet

Du høres helt normal ut, ikke noe der å skamme seg over. 

Anonymkode: 97e3d...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...