AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg har vært sammen med en i tre mnd vi har enda ikke hatt sex.Han har ikke tatt på meg noe annet enn å holdt rundt meg.Nå burde vi kanskje gå videre å kjenner jeg blir kjempe stressa av det.Hvis han tar på meg nedentil så blir jeg stressa å tar hånda hans bort. Er så redd det lukter.å blir veldig opphengt i det.Blir bare veldig stressa.Hvordan går dere frem før dere har sex? Anonymkode: fdeb3...d9b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med en i tre mnd vi har enda ikke hatt sex.Han har ikke tatt på meg noe annet enn å holdt rundt meg.Nå burde vi kanskje gå videre å kjenner jeg blir kjempe stressa av det.Hvis han tar på meg nedentil så blir jeg stressa å tar hånda hans bort. Er så redd det lukter.å blir veldig opphengt i det.Blir bare veldig stressa.Hvordan går dere frem før dere har sex? Anonymkode: fdeb3...d9b Jeg og kjæresten begynner først å kose litt. Feks med å kysse, kline, ta på hverandre. Etter dette begynner vi å ta av oss klær, det kommer ganske naturlig når du først er i gang med kosing og kyssing. Så er det jo bare å begynne. Hvis du ikke er helt trygg på han enda, så burde du kanskje vente litt. Dere burde også snakke om dette med sex. Anonymkode: 609b9...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten begynner først å kose litt. Feks med å kysse, kline, ta på hverandre. Etter dette begynner vi å ta av oss klær, det kommer ganske naturlig når du først er i gang med kosing og kyssing. Så er det jo bare å begynne. Hvis du ikke er helt trygg på han enda, så burde du kanskje vente litt. Dere burde også snakke om dette med sex. Anonymkode: 609b9...7a1 Blir typen din steinhard med en gang du legger deg inntil han? Er det valig å lukte litt nedntil.fisk? Anonymkode: fdeb3...d9b
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. oktober 2018 #4 Skrevet 17. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir typen din steinhard med en gang du legger deg inntil han? Er det valig å lukte litt nedntil.fisk? Anonymkode: fdeb3...d9b Ja det er normalt at han blir steinhard bare du legger deg inntil han . Å lukte fisk er ikke normalt om du har dusjet og vasket deg.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Hvor gammel er du? Vent til du selv er klar for det. Varm opp. Kos og kyss og forspill. Ikke gjør noe du ikke vil. Vil du ikke ha sex enda så venter du. Anonymkode: 139bb...c1e
petterm Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 På 16.10.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev: Blir typen din steinhard med en gang du legger deg inntil han? Er det valig å lukte litt nedntil.fisk? Anonymkode: fdeb3...d9b Har inntrykk av at mange unge er livredd for naturlige lukter fra underlivet. Prøv å slapp litt av, men hvis du faktisk lukter råtten fisk så bør du oppsøke lege. På 16.10.2018 den 21.46, AnonymBruker skrev: Nå burde vi kanskje gå videre å kjenner jeg blir kjempe stressa av det. Hva mener du? Bør dere gå videre fordi det er forventet, eller fordi du faktisk har lyst til det? Det er dere som bestemmer hvor langt dere vil gå. Snakk med han om det. Hva føler du er OK? Det kan være godt å kose med hverandre, både med og uten klær, uten at man har samleie. Husk kondom når det blir aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå