AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Noen henvender seg angående et problem eller tema, og jeg kan svare på det. Noen liker det jeg skriver og noen ikke. Det blir iallfall en form for kommunikasjon. Og det gir meg en følelse av at jeg bidrar. Riktignok anonymt og sammen med utallige andre, og jeg vet at ingen vil vite om jeg ikke er der. Men likevel bedre enn ingenting. Hvor patetisk er dette? Anonymkode: af5af...c21 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen henvender seg angående et problem eller tema, og jeg kan svare på det. Noen liker det jeg skriver og noen ikke. Det blir iallfall en form for kommunikasjon. Og det gir meg en følelse av at jeg bidrar. Riktignok anonymt og sammen med utallige andre, og jeg vet at ingen vil vite om jeg ikke er der. Men likevel bedre enn ingenting. Hvor patetisk er dette? Anonymkode: af5af...c21 Det er ikke patetisk. Mange har det slik som deg Også jeg. Anonymkode: fcd57...316 1
Nappetass1 Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Ikke patetisk, men kanskje litt trist. Håper du har «ekte» venner også! 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Noen ganger er det godt å få støtte her, men det er litt manko på det. Fint hvis du vil bidra til å støtte, og det er alltid interessant å se andres meninger og syn på ting. Men kg har tapt seg med tiden. Jeg har vært her i 3 år. ALLTID, så kommer et negativt svar i trådene der jeg spør om råd eller støtte, og disse får skremmende mye støtte. Anonymkode: bbb50...f22 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Det er ikke patetisk. Får mye nytte av svar og respons her. Har også skrevet innlegg om aktuelle problemstillinger hvor jeg har oppdaget at det fremdeles fins mye empati og sympati blant folk! Det har vært veldig givende å oppdage det. Anonymkode: e140a...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke patetisk. Mange har det slik som deg Også jeg. Anonymkode: fcd57...316 Takk ❤ Anonymkode: af5af...c21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå