AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Har et utrolig rart problem med meg selv akkurat nå. Først og fremst er jeg ikke forelsket i noen av partene. Er i et fast forhold hvor jeg har det veldig bra, bare så ingen misforståer. Jeg har ei som jeg regner som min bestevenninne. Hun dater nå en venn av meg. Dette er er ganske rart samtaleemne for meg som har plaget meg en liten stund, og jeg vet ikke helt hvorfor jeg føler sånn som jeg gjør. Har også en tendens til å føle sinne/irritasjon mer enn noe annet. Jeg og hun bor ikke på samme område. De to møttes fordi jeg tror jeg ga en av dem kontaktinfoen til den andre i fylla. Er faktisk ikke helt sikker på hvordan de kjenner hverandre. Før hun møtte denne fyren vurderte hun ikke engang å komme på besøk til meg i løpet av de siste årene jeg har bodd her. Skulle vi gjøre noe måtte jeg reise i flere timer. Nå som de dater vil hun plutselig hit... og selv om de begge sier hun er der for å se meg, er det litt vanskelig å få følelsen av det når hun plutselig viser interesse nå og det var alltid jeg som måtte ta initiativ om å spørre om å gjøre noe sammen. Og jeg fant bare ut av dette forholdet fordi han fyren sendte feil meld som skulle til henne. Nå som jeg har skrevet dette føler jeg meg sykt teit fordi jeg vet ikke hva problemet er? Vanligvis bryr jeg meg ikke om hvem vennene mine dater men dette går meg så sykt på nervene. Har ikke noe imot noen av disse folkene, han fyren er veldig irriterende i blant men han mener aldri vondt. Hun skal besøke meg neste måned, men føler ikke at jeg klarer å glede meg på grunn av dette. Så vet jeg ikke helt om dette er noe å snakke om? Høres rart om jeg skal blande meg inn i kjærlighetslivet deres. Har ikke så mange venner så derfor spør jeg om tips til å komme over dette, for jeg vil ikke de skal slå opp eller noe. Bare er noe som skurrer. Anonymkode: 157a3...6df
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Dette har ikke du noe med. Voks opp og pass dine egne saker du. Anonymkode: 58806...cf6 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Fatter heller ikke hvorfor Ts setter i gang noe sånt som dette. Er det din sak? Svar=Nei. Anonymkode: a90c7...908
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Kanskje du reagerer som du gjør fordi du kjenner begge partene godt (?), og innerst inne vet at de ikke passer godt sammen? Eller er det måten det ble gjort på som plager deg, at ingen av vennene dine fortalte om relasjonen til deg personlig, men du fant det ut ved en tilfeldighet? Eller kanskje det kan av en slags "eietrang". At to personer du anser som dine gode venner plutselig har funnet hverandre romantisk, og da på en måte ekskluderer deg litt fra deres liv. Det høres sikkert teit og barnslig ut, men av og til reagerer hjernen på måter som ikke gir mening. Og det er helt lov! Håper dog ikke du gir uttrykk for disse følelsene ovenfor vennene dine, for de har jo faktisk ikke gjort noe galt selv om du føler som du gjør. Anonymkode: bf98d...cdd 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje du reagerer som du gjør fordi du kjenner begge partene godt (?), og innerst inne vet at de ikke passer godt sammen? Eller er det måten det ble gjort på som plager deg, at ingen av vennene dine fortalte om relasjonen til deg personlig, men du fant det ut ved en tilfeldighet? Eller kanskje det kan av en slags "eietrang". At to personer du anser som dine gode venner plutselig har funnet hverandre romantisk, og da på en måte ekskluderer deg litt fra deres liv. Det høres sikkert teit og barnslig ut, men av og til reagerer hjernen på måter som ikke gir mening. Og det er helt lov! Håper dog ikke du gir uttrykk for disse følelsene ovenfor vennene dine, for de har jo faktisk ikke gjort noe galt selv om du føler som du gjør. Anonymkode: bf98d...cdd Har tenkt litt på at de ikke passer sammen, haha. Men det kan være noe i det du sier der. Som sagt jeg diskuterer det ikke med dem fordi jeg vet jeg er det som er problemet her/jeg reagerer på en teit måte. Skjønner bare ikke hvorfor Anonymkode: 157a3...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå