AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Det er ingen tvil om at kvinner er avanserte, det er kjempe vanskelig å forstå hva hun tenker. Hvor høy utdannelse trenger man for at man skal forstå henne? særlig når man skal flørte med henne, så er meget avansert. Trodde aldri hun kunne tolke i alle de baner som jeg aldri får høre at hun virkelig tolker og tenker. Anonymkode: 04451...020
Legokloss Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Trinn 1: Er du usikker så spør - ikke tolk. Er sånn det blir dårlig kommunikasjon. Trinn 2: Gjenta trinn 1. Trinn 3: Gjenta trinn 2 Trinn 4...(tror du forstår greia nå - det handler ikke om utdannelse...)
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Kanskje det blir lettere om man slutter å tenke på kvinner som så annerledes og avanserte. Flere av de jeg har vært borte i har ikke hatt særlig høy utdannelse eller gjort noe hokus pokus. De har bare oppført seg normalt og snakket til meg på en normal måte. Ja, og så har de lyttet. Mye handler også om kjemi, men man kommer langt med å bare ha en helt vanlig samtale. Gjerne litt humor også. Anonymkode: b8c17...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå