Gå til innhold

Beste kaffe på farten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken kaffe synes du er best av dem man kan kjøpe på farten?😊 type Starbucks, espresso house, deli de luca, Narvesen osv

Anonymkode: 41e7f...354

Skrevet

Dromedar 😘

Anonymkode: c220d...623

• Liker 1
Skrevet

Coffee Berry! 😀 

• Liker 1
Skrevet

Dromedar. Styrer langt unna Starbucks.

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kaffe synes du er best av dem man kan kjøpe på farten?😊 type Starbucks, espresso house, deli de luca, Narvesen osv

Glemte å legge til at jeg bare drikker sort kaffe, ikke all slags fancy andre greier😄 hvis det spiller noen rolle

TS

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å legge til at jeg bare drikker sort kaffe, ikke all slags fancy andre greier😄 hvis det spiller noen rolle

TS

Fortsatt Dromedar 👍

Anonymkode: c220d...623

Skrevet

Kaffebrenneriet. :)

Anonymkode: 918eb...4f3

• Liker 2
Skrevet

Kaffebrenneriet!

Anonymkode: 1c1bb...b04

Skrevet

Er jeg i Tr.heim blir det Dromedar, ellers går jeg forbi Kaffebrenneriet på vei til jobb ❤️ 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaffebrenneriet. :)

Anonymkode: 918eb...4f3

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kaffebrenneriet!

Anonymkode: 1c1bb...b04

2 timer siden, Antoinette skrev:

Er jeg i Tr.heim blir det Dromedar, ellers går jeg forbi Kaffebrenneriet på vei til jobb ❤️ 

Finnes Kaffebrenneriet i Bergen? :) 

Skrevet

Wendelboe eller Kaffebrenneriet i Oslo, Cuba Life eller Taj kaffe- og chaihus her jeg bor 😊 (for de som kjenner igjen stedet så var Lauras min absolutte favoritt før den ble lagt ned)

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:
Finnes Kaffebrenneriet i Bergen? :) 

Aner ikke, jeg bor ikke i Bergen. 

Skrevet

Jeg har ikke prøvd så mye, men så langt tror jeg muligens jeg har likt best starbucks. Hadde en periode jeg likte espresso house ganske godt, men nå har jeg vel gått litt lei

Skrevet

Stockfleths har den desidert beste kaffen! Synd den ikke er her jeg bor lenger. Dromedar er en god nummer to.

Skrevet

Kaffebrenneriet. 
Espresso house sin er god å sitte der med, men den blir av en eller annen grunn veldig vannaktig når den kommer oppi pappkoppen. 

Skrevet

Bor i Sogn og Fjordane, så tar med hjemmefra selvsagt. Hahaha...fy faen, føler meg så ute i slike tråder. Skulle tro vi bodde i et annet land :P

Anonymkode: 5aed0...b47

• Liker 1
Skrevet

Dromedar 👍🏻🙌🏻

Anonymkode: 276cd...2a0

Skrevet

Den beste kaffen lager du selv hvis du kjøper kvalitetsbønner, kaffekvern og en liten presskanne - evnt presstermokoppen til Bodum 😊 Knall on-the-go kaffe om morgenen! 😀

• Liker 1
Skrevet
På 16.10.2018 den 21.21, Salvie skrev:

Dromedar. Styrer langt unna Starbucks.

På 17.10.2018 den 9.11, Antoinette skrev:

På 18.10.2018 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Dromedar 👍🏻🙌🏻

Har de ulike sorter kaffe der hele tiden eller er det en de alltid selger? 😊 jeg kjøpte meg en på dromedar for noen dager siden men synes ikke så veeldig mye om den😅 ut i fra hva hun som jobbet der sa, fikk jeg litt inntrykk av at det var noe hun bare hadde den dagen(hun hadde to typer traktekaffe). Kan det stemme? I så fall får jeg gi dromedar en sjanse til 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...