Gå til innhold

Bryllups-Mareritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det nøyaktig to måneder igjen (21. mai ) til jeg gifter meg! :o

Jeg gleder meg veldig og har virkelig funnet "mannen i mitt liv". :kline:

Men det er jo litt å holde styr på med dette bryllupet og jeg vil jo at alt skal være perfekt.

Så er da problemet at jeg har så mange mareritt om den store dagen! :hår:

Sånn som i natt drømte jeg at kjolen plutselig var altfor stor. Ellers går det mye i at det er noe jeg har glemt, jeg forsover meg, maten er dårlig, gjestene krangler o.s.v. :roll:

Er det noen flere som har det slik eller er det bare jeg som er nervevrak :sjokkert: :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen for stor, ja - jeg drømmer hele tiden om at kjolen er for LITEN! :hår:

Sitter akkurat, og jeg er livredd for å legge på meg før den store dagen - som er en uke før deg, Nellie. :wink:

Skrevet

Jeg drømte at mens vi spiste forretten fant vi ut at vi hadde glemt å sende ut halvparten av invitasjonene.. Men Mamma mente det ordnet seg da, for hvis vi fikk noen til å sende de ut nå, kunne det jo hende de rakk å komme til hovedretten :o

Skrevet

Leela:

Men Mamma mente det ordnet seg da, for hvis vi fikk noen til å sende de ut nå, kunne det jo hende de rakk å komme til hovedretten

:hoho::hoho:

Da er det vel kansje normalt! :ler:

Skrevet

Tror slike mareritt er et klassisk problem ja - jeg har hatt opptil flere... :ler:

Det er vel et tegn på at man har litt prestasjonsangst, som de fleste bruder har, vil jeg tro! Som du sier så vil man jo så gjerne at alt skal være perfekt og man har bare den ene dagen å få det til på - får ingen "second chance"... :sjokkert:

Men, så får man tenke som så at hvis man gjør så godt man kan på forhånd, så ordner det meste seg på dagen! Mange av detaljene som kan glippe, er det bare brudeparet selv som legger merke til... :wink:

Av ting jeg er mest redd for skal gå galt, er at noen skal bli syk, dvs jeg, brudgommen, øvrig familie eller noen av våre leverandører. Og buketten vil jeg helst skal være perfekt, den får man jo ikke se før på dagen og da er det vanskelig å skaffe ny på kort varsel hvis den ikke blir bra... Har hørt noen skrekkhistorier om mislykkede buketter, sikkert derfor jeg tenker på det...

Skrevet

Jeg tror det verste som kunne skjedd ( utenom død o.l.) ville vært hvis jeg eller brudgommen ble syke.

Man kan jo ikke ringe og utsette hele greia en dag.

Tenk å få spysyka og stå ved altret helt grønn i fjeset og med en bøtte ved siden av! :kvalm:

Blir ikke verre da!! :o :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...