Gå til innhold

Er kvinner gale etter leger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker sånn

Anonymkode: db53f...8f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det virker sånn

Anonymkode: db53f...8f6

Virkelig? Alle kvinner altså?

Selv er jeg kvinne i 40-åra og jeg har aldri vært interessert i noen lege noensinne...

• Liker 2
Skrevet

Nei, men de er betydelig mer interesserte i dem enn i samfunnsvitere.

Kilde: Er begge deler.

Anonymkode: b97ea...77d

Skrevet

Det er noe med smarte, omsorgsfulle menn som tjener penger som gress tydeligvis. Tror de slår Ann uansett hvordan utdannelse de har.

Jeg er gift med en lege da. Han er som andre menn. Gørrteit og rotete, også har han verdens dummeste humor. Det morsomste han gjør om dagen er å prompe og prøve å kamuflere det med ett jo at. Målet er å gjøre begge deler samtidig, men det får han ikke til selv om det ikke står på innsatsen. Han øver flittig. Yay.... Men jeg liker han fremdeles etter alle disse åra. Merkelige mannen.

Anonymkode: f9803...e35

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med smarte, omsorgsfulle menn som tjener penger som gress tydeligvis. Tror de slår Ann uansett hvordan utdannelse de har.

Jeg er gift med en lege da. Han er som andre menn. Gørrteit og rotete, også har han verdens dummeste humor. Det morsomste han gjør om dagen er å prompe og prøve å kamuflere det med ett jo at. Målet er å gjøre begge deler samtidig, men det får han ikke til selv om det ikke står på innsatsen. Han øver flittig. Yay.... Men jeg liker han fremdeles etter alle disse åra. Merkelige mannen.

Anonymkode: f9803...e35

Det meste slår vel hu Ann. 

Leger tjener ikke penger som gress. De er heller ikke mer omsorgsfulle enn andre. De fleste leger jeg kjenner er kyniske egoister. 

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, FrodeF skrev:

Det meste slår vel hu Ann. 

Leger tjener ikke penger som gress. De er heller ikke mer omsorgsfulle enn andre. De fleste leger jeg kjenner er kyniske egoister. 

Enig med alt du skriver her.. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er så mystisk egentlig? Leger, psykologer, advokater, og alle innen yrker hvor de viser interesse, forståelse og hjelper og støtter en. Er veldig vanlig at en blir forelsket i menn i slike yrker. Det er selvfølgelig illusjonen en blir forelsket i, for interessen deres er jo profesjonell. Likevel har jeg null problemer med å skjønne det. Skjønner ikke at ikke alle ser den. Klinkende klart.

Anonymkode: 29b93...852

• Liker 1
Skrevet

Hadde en periode i starten av tjueårene der jeg hadde såå lyst på en legekjæreste 🤓 Gikk raskt over. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ikke jeg, har aldri hatt noe interesser for leger.

Skrevet

Synes det er attraktivt med menn som er såpass intelligente at de klarer å komme inn på medisinstudiet og fullføre den tunge utdanningen det er. I tillegg synes jeg det er noe med menn som har så mye ansvar i jobben sin, og det gjelder jo i flere yrker, men særlig i legeyrket hvor man faktisk har ansvar for menneskers liv og helse. Så mye som kan gå galt, og så mange stressende situasjoner og etiske dilemmaer. Men samtidig liker jeg badboys, og en badboy hadde aldri kommet inn på medisinstudiet for å si det sånn. :P

Anonymkode: 9ebd3...247

• Liker 1
Skrevet

Det er bare en hardcore stalker på KG etter en lege og du tror alle damer vil ha de som vet alt om innvollene våre? Jeg syntes leger er nasty, de vet for mye «ekkelt» om kroppen at jeg føler meg blottet😂

Anonymkode: bf2ad...1c8

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er så mystisk egentlig? Leger, psykologer, advokater, og alle innen yrker hvor de viser interesse, forståelse og hjelper og støtter en. Er veldig vanlig at en blir forelsket i menn i slike yrker. Det er selvfølgelig illusjonen en blir forelsket i, for interessen deres er jo profesjonell. Likevel har jeg null problemer med å skjønne det. Skjønner ikke at ikke alle ser den. Klinkende klart.

Anonymkode: 29b93...852

Absolutt dette.

Her har vi en lege og han er ekstremt kjekk. Skal si deg praten går i bydga... Han opplever sikkert litt av hvert, stakkars.

Anonymkode: d4d9e...b87

• Liker 2
Skrevet

Som sykepleier er jeg usedvanlig glad for at jeg aldri har latt meg involvere romantisk med en mannlig lege. Litt vel mye TLC på arbeidsplassen. 

Anonymkode: 4124c...3d9

• Liker 1
Skrevet

Som selverklært hypokonder ( er ikke hodeverk, det må være svulst tanker) holder jeg meg unna leger, og siden jeg selv jobber tett på leger, så er de så langt unna drømmemann jeg kan komme.

Anonymkode: c895c...8f1

• Liker 1
Skrevet

Ikke leger nødvendigvis, men det er definitivt attraktiv med hjerne hos menn. 

Anonymkode: ad886...35a

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sykepleier er jeg usedvanlig glad for at jeg aldri har latt meg involvere romantisk med en mannlig lege. Litt vel mye TLC på arbeidsplassen. 

Forhold mellom mannlige leger og kvinnelige sykepleiere som har samme arbeidssted, burde være straffbart for legen (str.l.§ 295a, strafferamme 6¨års fengsel). Dette forgifter arbeidsmiljøet, og risikoen for at sykepleieren blir kynisk utnyttet av en kåt lege, er svært stor.

Anonymkode: deb1f...76d

Skrevet

Jeg merker jeg tiltrekkes av både mannlige sykepleiere og leger. Men det er veldig enten eller. Har møtt mange leger som er arrogante og bedrevitere, og slik personlighet tiltrekkes jeg ikke av overhodet. De må ha omsorgspersonlighet og empati. Tror det er kombinasjonen av autoritet, intelligens og omsorgsperson som gjør at kvinner tiltrekkes. Derfor blir jeg lett tiltrukket av fysioterapeuter, naprapater o.l også! 

Anonymkode: c9ba8...cca

Skrevet (endret)

Jeg synes mennesker i sånne yrker automatisk blir litt ekstra attraktive. Tenker da egentlig på alle som "vier livet sitt til å hjelpe andre", og kan forsåvidt også gjelde en utrolig hyggelig og hjelpsom butikkansatt (vi har en sånn en i nabolaget, og jeg tuller ikke når jeg sier jeg sikkert hadde lagt meg etter han hadde jeg vært singel). Men når det gjelder leger, psykologer, advokater, veterinærer og sykepleiere så tenker jeg automatisk at de må være gode mennesker. Også er det jo utrolig hyggelig å føle at noen bryr seg om meg, og vil lytte til meg. Selv om jeg vet at det er jobben deres 😂 Har også hatt tidenes crush på hele to av fysioterapeutene mine - de både lytter til meg, viser "forståelse", hjelper meg OG tar på meg både her og der. Hva er det ikke å like 😆 Men så treffer jeg tilfeldigvis på dem på privaten, og gnisten er borte med en gang.

Det hjelper jo lite med en sånn tittel når jeg blir kjent med han og han ikke er sånn som han var i drømmene mine. Den hjelper bare på så så langt.

Endret av heipådegsann
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er TLC?

Anonymkode: b88a8...e83

Skrevet

Nei, men det er én her på forumet som elsker å poste om det hver uke 

Anonymkode: 3915a...020

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...