Gå til innhold

Omskjært - sier han ikke kjenner noe av å bli sugd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å gi omskjærte menn bj? Eller evt noen her som er omskjært? 

Tidlig i forholdet var kjæresten giret på å bli sugd, og virket å nyte det, til tross for at han nevnte jeg noen ganger traff med tenner 😥. Det ble deretter nesten helt stopp etter at jeg blant annet nevnte at jeg ikke likte å få penis så langt bak i halsen og at jeg ikke nødvendigvis elsket å svelge sæden.

I den siste tiden har det virket som om han egentlig har veldig lyst til å bli sugd, men hver gang jeg gjør et forsøk så stopper han meg etter litt og sier at han ikke merker noe særlig av det. 

Tror dere han ikke merker noe pga nedsatt sensitivitet, eller kan det være at jeg rett og slett er dårlig på å suge? Skal nevnes at jeg aldri har sugd noen før ham. 

Anonymkode: 0e4e7...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være utlært for å suge en mann. Det er vel heller at den kjønnslemlestelsen har ødelagt for han. 

Finn deg en med annet syn på kjlnnslemlestelse og som kan nyte å bli sugd.

Anonymkode: 1f817...9a9

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er omskjært og han digger bjs og sex generelt. Har vært med flere omskjærte i min ungdomstid. Aldri opplevd dette problemet. Så tror det er nokså inviduelt. Kanskje han bare ikke liker å bli sugd, egentlig ikke så ille så slipper du jobben 😅

Anonymkode: 5d271...8cb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Trenger ikke være utlært for å suge en mann. Det er vel heller at den kjønnslemlestelsen har ødelagt for han. 

Finn deg en med annet syn på kjlnnslemlestelse og som kan nyte å bli sugd.

Anonymkode: 1f817...9a9

Ts her.

Omskjæringen var nødvendig i hans tilfelle, og noe som måtte gjøres av helsemessige årsaker. Google trang forhud. 

• Liker 2
Skrevet

Har to amerikanske ekser som var omskåret. Utgjorde ingen forskjell mtp. sexlivet. 

Anonymkode: 40f8f...b7d

Skrevet

Man tar sjelden full omskjæring på grunn av trang forhud, som regel holder det å lage et lite snitt. 

Anonymkode: 590f8...976

• Liker 1
Skrevet

Var sammen med en mann som var omskjært i voksen alder grunnet trang forhud. Han hadde så nedsatt førlighet at han ikke kjente noe verken ved å bli sugd eller å ha samleie. Han klarte ikke holde den stiv og han hadde svært vanskelig for å få utløsning uansett hva jeg/vi gjorde. Men runke gjorde han i massevis. Mistenker at nedsatt førlighet lett gir death grip syndrom hos menn som runker mye og hardt. Må innrømme det var veldig belastende for meg at han enten bare gyvet på i en evighet uten tanke for meg eller at han ble slapp og dermed ikke kunne gjennomføre. Utløsningen kom ikke uansett om han var hard eller om han ble slapp underveis. Veldig kjedelig.

Anonymkode: e0dfe...8af

• Liker 5
Skrevet

Kjæresten er omskjært av medisinske grunner, og han nyter det. Jeg er ikke ekspert, men vi kommuniserer, og jeg er ikke redd for konstruktiv kritikk. Resultatet er at han sa sist at jeg har blitt veldig flink. 

Siden han likte det i starten men ikke nå, kan det tyde på at han kanskje ikke er helt fornøyd, eller at han ikke vil du skal gjøre noe du ikke liker ts? Løsningen er uansett enkel, og det er å prate sammen. Sa til kjæresten når vi ble sammen at jeg ikke er veldig glad i å gi bj, men jeg ville gjerne prøve med han siden han liker det. Og nå liker jeg det også :)

Anonymkode: 31fa3...545

Skrevet

Tror ikke du kan suge. Men du må bare øve... Er ikke likt for alle menn omskåret eller ikke...

Anonymkode: df903...7db

• Liker 1
Skrevet

Er dere som skriver «omskjært» under 18 år eller? Det heter faktisk omskåret og det er ikke lov ennå å skrive «omskjært». Det virker så ufattelig barnslig og ekkelt med «omskjært». 

For min del null problemer med omskårne menn.

(Til opplysning er ikke «omskårne» riktig på norsk heller, da det er dansk, men det er i hvert fall bedre enn det «norske».) 

Anonymkode: 7c972...841

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er dere som skriver «omskjært» under 18 år eller? Det heter faktisk omskåret og det er ikke lov ennå å skrive «omskjært». Det virker så ufattelig barnslig og ekkelt med «omskjært». 

For min del null problemer med omskårne menn.

(Til opplysning er ikke «omskårne» riktig på norsk heller, da det er dansk, men det er i hvert fall bedre enn det «norske».) 

Anonymkode: 7c972...841

🙄 Herregud 

Anonymkode: 41edd...adb

• Liker 8
Skrevet

Kan være at du ikke er flink nok så han bruker unnskyldning for å ikke motta? Det hadde vært pluss for meg egentlig. BJ er hardt jobb 

Anonymkode: 8698b...ab1

Skrevet

Kjæresten min er omskåret, og er glad i bj's. Jeg har ikke fått klager på hvordan jeg gjør det med tidligere kjærester, men han har klaget haha. Sagt at det var litt vondt pga tennene, enda jeg er forsiktig med det, men øvelse gjør mester. Han har ingen problemer med sex, og nyter det veldig. 

Anonymkode: a6892...b8b

Skrevet

Man må kunne kommunisere i senga.

Jeg liker visst stimuli på en litt annen måte enn en del andre menn, og gir dermed bare noen hint underveis.

Skrevet
På 16.10.2018 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Noen som har erfaring med å gi omskjærte menn bj? Eller evt noen her som er omskjært? 

Tidlig i forholdet var kjæresten giret på å bli sugd, og virket å nyte det, til tross for at han nevnte jeg noen ganger traff med tenner 😥. Det ble deretter nesten helt stopp etter at jeg blant annet nevnte at jeg ikke likte å få penis så langt bak i halsen og at jeg ikke nødvendigvis elsket å svelge sæden.

I den siste tiden har det virket som om han egentlig har veldig lyst til å bli sugd, men hver gang jeg gjør et forsøk så stopper han meg etter litt og sier at han ikke merker noe særlig av det. 

Tror dere han ikke merker noe pga nedsatt sensitivitet, eller kan det være at jeg rett og slett er dårlig på å suge? Skal nevnes at jeg aldri har sugd noen før ham. 

Hvis han likte det i starten så handler det vel mest trolig ikke om at han nedsatt sensitivitet fordi han er omskjært? 

Du har sagt til han at du ikke er så glad i det, kan det heller være at han ikke vil at du skal gjøre noe du ikke liker, og derfor stopper deg? 

Anonymkode: 186dd...f7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...