Gå til innhold

Er samtalen avsluttet eller bør jeg svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, god venn som jeg er veldig glad i, kanskje som noe mer (men ganske urealistsik med forhold :( ) tok kontakt i går, og vi hadde en lang samtale om hvordan livene våres er nå. Siste svart sendte jeg i går kveld, og han hadde nok lagt seg så han svarte i dag tilig, mens jeg enda sov. Jeg åpnet meldingen 6 timer etter han hadde skrevet den. 
Jeg svarte i dag at jeg er i litt samme situasjon, og at jeg ønsker han lykke til videre også. (han skrev lykke til med alt i livet i går), i dag skrev jeg det, og han svarer, at "bare gjør ditt beste" 
Skal jeg svare noe på dette, sende en (Y) eller det hjertet nederst på kanten på innboksen .. eller ikke skrive noe? er samtalen avsluttet? jeg har ikke åpnet den enda. 

Anonymkode: b04c1...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv: 'det gjør jeg! Takk for en fin samtale' evt også 'snakkes gjerne igjen' og smilefjes 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Skriv: 'det gjør jeg! Takk for en fin samtale' evt også 'snakkes gjerne igjen' og smilefjes 

Det ville jeg skrevet. Begge deler  👍

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

tja, noe sånn. Vil ikke skrive "takk for en fin samtale" 😛 
Vil ikke virke "på" heller hvis du skjønner.  Men han skrev ikke takk for at jeg ønsket han lykke til. Han ønsket meg først.. men han fortsetter med å skrive "gjør ditt beste" liksom?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tja, noe sånn. Vil ikke skrive "takk for en fin samtale" 😛 
Vil ikke virke "på" heller hvis du skjønner.  Men han skrev ikke takk for at jeg ønsket han lykke til. Han ønsket meg først.. men han fortsetter med å skrive "gjør ditt beste" liksom?

'Takk for en fin samtale' er en fin, høflig og koselig ting å si. Det er ikke altfor 'på' men det viser at du syntes det var fint å skrive med ham. Det er et kompliment til ham. Hvorfor skal du holde så mye tilbake på det? Uavhengig av om du eller han er interessert i den andre eller ikke, så er det en fin ting å si, og han vil bli glad for den meldingen. Garantert. 

At han skrev at du skulle gjøre ditt beste betyr vel at han har lagt merke til et eller annet du sa som kunne tyde på at noe er litt utfordrende. Og viser egentlig at han bryr seg, og at han mener at å gjøre sitt beste er noe du bør være fornøyd med. Høres bra ut. At han glemte en takk ville jeg ikke tenkt på. 

Skrevet
59 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

'Takk for en fin samtale' er en fin, høflig og koselig ting å si. Det er ikke altfor 'på' men det viser at du syntes det var fint å skrive med ham. Det er et kompliment til ham. Hvorfor skal du holde så mye tilbake på det? Uavhengig av om du eller han er interessert i den andre eller ikke, så er det en fin ting å si, og han vil bli glad for den meldingen. Garantert. 

At han skrev at du skulle gjøre ditt beste betyr vel at han har lagt merke til et eller annet du sa som kunne tyde på at noe er litt utfordrende. Og viser egentlig at han bryr seg, og at han mener at å gjøre sitt beste er noe du bør være fornøyd med. Høres bra ut. At han glemte en takk ville jeg ikke tenkt på. 

takk for forslagene. jeg må jo være litt personlig og. jeg pleier aldri å være såpass "høflig". Han vet ikke helt hva han vil i livet, det vet ikke jeg heller....men vi har troa på å klare oss. 
Det er tydelig at noe er utfordrende for han også, så jeg følte ikke for "gjøre meg bedre" .. så jeg innrømmet like gjerne til han at jeg sliter med det samme. 

Tenkte kanskje å skrive "selvfølgelig. Du og :)" ? Eller er det kort? 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk for forslagene. jeg må jo være litt personlig og. jeg pleier aldri å være såpass "høflig". Han vet ikke helt hva han vil i livet, det vet ikke jeg heller....men vi har troa på å klare oss. 
Det er tydelig at noe er utfordrende for han også, så jeg følte ikke for "gjøre meg bedre" .. så jeg innrømmet like gjerne til han at jeg sliter med det samme. 

Tenkte kanskje å skrive "selvfølgelig. Du og :)" ? Eller er det kort? 

Tydelig at vi har forskjellige måter å uttrykke oss på. Det må jo føles naturlig for deg. Jeg sier stadig takk for en fin samtale til alle slags folk rundt meg, om det er kjæresten, foreldre, barna mine, venner og mer perifere eller ukjente folk. Så det er en naturlig ting og si for meg, og langt ifra bare for å være høflig. Men jeg sier det hvis det er det jeg mener. Og det mener jeg ofte.. 

Jeg synes ditt forslag er litt upersonlig og viser ikke at du faktisk liker ham og er glad for at dere skrev sammen. Synes det var veldig snaut. Ville ihvertfall sagt noe som viser at du kunne tenkt deg å snakkes igjen. Men det er meg 😊

Skrevet
21 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Tydelig at vi har forskjellige måter å uttrykke oss på. Det må jo føles naturlig for deg. Jeg sier stadig takk for en fin samtale til alle slags folk rundt meg, om det er kjæresten, foreldre, barna mine, venner og mer perifere eller ukjente folk. Så det er en naturlig ting og si for meg, og langt ifra bare for å være høflig. Men jeg sier det hvis det er det jeg mener. Og det mener jeg ofte.. 

Jeg synes ditt forslag er litt upersonlig og viser ikke at du faktisk liker ham og er glad for at dere skrev sammen. Synes det var veldig snaut. Ville ihvertfall sagt noe som viser at du kunne tenkt deg å snakkes igjen. Men det er meg 😊

jeg har svart. Jeg er bare livredd for at jeg virke som en logrende hund! Jeg har likevel sendt meldingen 😕 Jeg skrev "Såklart jeg skal. Du og " Nå har han sett  , og ikke svart. vel, hva var det å svare? samtalen gikk mot slutt. 
Håper nå ikke han følte at dette var upersonlig! jegh ar nå svart han på alt, han har stilt oppfølgingsspørsmål , jeg svarte, jeg stilte, han svarte. Han startet samtalen.

Jeg tenkte at kanskje bør jeg ta kontakt med han senere. men jeg har aldri turt. redd for å virke masete. jeg er så redd at en melding skal bli stående lest en gang, uten at den blir besvart. 

Skrevet

meget dårlig måte å skrive på, selvsagt har dere begge definert med at dere ikke skal høre fra hverandre mer, kanskje tilfeldig et sted om 30 år. Dere vil rett og slett ikke ha noe med hverandre å gjøre, så enkelt er det. 

Anonymkode: 7b822...86f

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

meget dårlig måte å skrive på, selvsagt har dere begge definert med at dere ikke skal høre fra hverandre mer, kanskje tilfeldig et sted om 30 år. Dere vil rett og slett ikke ha noe med hverandre å gjøre, så enkelt er det. 

Anonymkode: 7b822...86f

Hvorfor i huleste ta kontakt når han ikke vil ha med meg å gjøre?
Du virker egentlig bare bitter. typisk sånn kg-bitter 😛 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...