AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Del Skrevet 16. oktober 2018 Hei. Moren til en i klassen min døde forrige ule. Begravelsen nærmer seg, og tillitsvalgt Har bestemt at de som ønsker å dra i begravelsen får lov til det. Vi har gått i klasse sammen i 1 år og kjenner henne knapt. Hva tenker dere? Bør en hel klasse (50stk) gå i begravelsen til moren til en i klassen vår? Ingen kjenner moren, og bare 2-3stk kjenner datteren til avdøde godt Anonymkode: f8058...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Del Skrevet 16. oktober 2018 Jeg tenker det er naturlig at nære venner av klassevenninnen går i begravelsen. En av mine venner mistet sin mor i tredje klasse på videregående, og da var vi flere som gikk i begravelsen. Men vi som gikk i begravelsen var nære venner av hun som mistet sin mor, det var ikke alle i klassen. Anonymkode: 8e7f1...f68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 16. oktober 2018 #3 Del Skrevet 16. oktober 2018 Nei, jeg synes ikke det er nødvendig at alle går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Del Skrevet 16. oktober 2018 Takk for tilbakemelding. Jeg er helt enig med dere, og syns ikke at 50stk som er fremmede for avdøde skal møte i begravelsen. Klassen har vist medfølelse gjennom å kjøpe blomst som vi leverte 2 dager etter dødsfallet, og selv syns jeg bare de som kjenner den avdøde eller nære venner av familien skal i begravelsen Anonymkode: f8058...fdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå