Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2005 #21 Skrevet 24. mars 2005 Jeg ville ha solgt begge kjolene og funnet meg en ny. Denne kjolen har de på Kristins brudesalong, ærlig talt, du skal da ikke bruke disse siste ukene på å fortvile heller........
anyvold Skrevet 24. mars 2005 Forfatter #22 Skrevet 24. mars 2005 Tusen takk Tex, som alltid trøstende og kloke ord fra deg Har snakket en del med mamma om dette i det siste. Hun jeg skal besøke, som har sagt seg villig til å tilpasse kjolen min, har MS. Og i tillegg har hun sagt seg villig til å bake bryllupskaka, være med å pynte bordene OG lage tiara til meg! Derfor har jeg bestemt meg for å "spare" henne for den siste oppgaven. Hun gjør så mye for meg, jeg er redd hun skal slite seg ut, og med MS vet man aldri... Så jeg skal selge den flotte drømmekjolen min, og den andre kjolen, og leie en ny! Jeg er sikker på at jeg finner en fin kjole uansett! I tillegg har kjæresten min sett bilder av kjolen min (Vi bruker samme pc, og selvfølgelig har jeg bilde av kjolen på den...) så det er egentlig ikke så stas å bruke den da... Det føles veldig deilig å ha tatt denne avgjørelsen!
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2005 #23 Skrevet 25. mars 2005 Der kan du se Når det gjelder ens eget bryllup, syns jeg ikke at en skal knipe inn dersom en ved å strekke seg litt har råd til å gjennomføre sine drømmer. Da vil man bare angre veldig etterpå, tror jeg. Kjolene får du alltids solgt, og når du vandrer opp mot din elskede vil du vite at du har valgt rett kjole. Og ikke minst vil du sove godt siste uka før......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå