AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Må man da dra til det nav kontoret som er i kommunen eller kan man bare velge og dra til en? Tilhører Eidsvoll kommune men ullensaker nav er nærmere for meg. Kan jeg da dra til ullensaker nav selv om jeg er bosatt i Eidsvoll kommune? Flytter til ullensaker kommune om 4 uker.. Anonymkode: efc4c...5e7
Drakan Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Nei. Du må til det kontoret du tilhører. 😕 Har selv tenkt "korter ditt", men fått blankt nei om hjelp siden jeg hørte til der borte. Har etter det sørget for å vite hvordan jeg kan komme meg enklest mulig til mitt kontor.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man da dra til det nav kontoret som er i kommunen eller kan man bare velge og dra til en? Tilhører Eidsvoll kommune men ullensaker nav er nærmere for meg. Kan jeg da dra til ullensaker nav selv om jeg er bosatt i Eidsvoll kommune? Flytter til ullensaker kommune om 4 uker.. Anonymkode: efc4c...5e7 Hva du skal på Nav er avgjørende for hva vi kan svare deg. Du får begynne med å ta en telefon til Nav og spørre Nav om hva du kan og ikke kan. Nav er så mangt, alt fra barnetrygd til økonomisk sosialhjelp. Anonymkode: aee2d...b25
Drakan Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva du skal på Nav er avgjørende for hva vi kan svare deg. Du får begynne med å ta en telefon til Nav og spørre Nav om hva du kan og ikke kan. Nav er så mangt, alt fra barnetrygd til økonomisk sosialhjelp. Anonymkode: aee2d...b25 Telefonene til nav er ofte kompliserte. Opplevd folk som ikke forstår norsk på telefonen, mye bedre å komme innom nav kontoret for hjelp der. Vil heler anbefale ts å dra ditt og få svar på kontoret, fremfor å stave setninger til en som ikke helt kan norsk... 😕
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva du skal på Nav er avgjørende for hva vi kan svare deg. Du får begynne med å ta en telefon til Nav og spørre Nav om hva du kan og ikke kan. Nav er så mangt, alt fra barnetrygd til økonomisk sosialhjelp. Anonymkode: aee2d...b25 Er for økonomsik sosialhjelp ja, sto bare at jeg man måtte møte på et nav kontor så var usikker på hvilken man skal til Anonymkode: efc4c...5e7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 5 minutter siden, Drakan said: Nei. Du må til det kontoret du tilhører. 😕 Har selv tenkt "korter ditt", men fått blankt nei om hjelp siden jeg hørte til der borte. Har etter det sørget for å vite hvordan jeg kan komme meg enklest mulig til mitt kontor. Oja ja men da drar jeg til den jeg tilhører! Tusen takk for svar! Anonymkode: efc4c...5e7 1
Drakan Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oja ja men da drar jeg til den jeg tilhører! Tusen takk for svar! Anonymkode: efc4c...5e7 Ingen årsak. ^_^ Om det er andre ting du lurer på, kan jeg prøve å svare på melding i fremtiden Er veldig vanskelig når man ikke vet så mye om nav og er usikker, vært der selv. Vet ikke alt, men kan prøve å hjelpe med det jeg vet
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er for økonomsik sosialhjelp ja, sto bare at jeg man måtte møte på et nav kontor så var usikker på hvilken man skal til Anonymkode: efc4c...5e7 Økonomisk sosialhjelp er det kontoret man tilhører. Husk at du må ha dokumentasjon på alle utgifter, inkludert husleiekontrakt - kopi av alle sider. Husk også at de i utgangspunktet ikke har rett på detaljert kontoutskrift, bare oversikt over hva du har tilgjengelig på konto. Anonymkode: 91c26...c91 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå