Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha med bedriften. Er det normalt at hun skal bli med? Eller er det en indikasjon på at jeg egentlig har fått jobben? Siden hun er med?

Anonymkode: 7493a...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som om bedriften er uerfaren med å gjennomføre intervjuer og derfor har bedt om bistand.

Anonymkode: b5ae8...076

Skrevet

Kjenner ikke til uttrykket "bemanningsrådgiver", men om dette er noen fra rekrutteringsselskapet så er det helt normalt at de er med på intervjuer. Sist jeg søkte jobb så var rekrutteringspersoner med på alle 3 intervjurundene. 

Anonymkode: 1f979...0a2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres mer ut som om bedriften er uerfaren med å gjennomføre intervjuer og derfor har bedt om bistand.

Anonymkode: b5ae8...076

Nja, tror ikke det. Det er en stor konsern.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjenner ikke til uttrykket "bemanningsrådgiver", men om dette er noen fra rekrutteringsselskapet så er det helt normalt at de er med på intervjuer. Sist jeg søkte jobb så var rekrutteringspersoner med på alle 3 intervjurundene. 

Anonymkode: 1f979...0a2

Ja det er fra rekrutteringsselskapet. Men shit så kleint da, har jo faktisk hatt intervju med henne også skal jeg sitte å gjenta alt..har aldri vært bort i dette før.

Skrevet

Høres ikke uvanlig ut det. 

I min nåværende jobb var det 3 stk fra 3 forskjellige steder i konsernet tilstede under intervjuet som varte i 3,5 time. 

Anonymkode: a430d...be8

• Liker 1
Skrevet

Gjør sure miner til slett spill sånn at du får deg jobb. Lykke til.

Skrevet

Varierer fra bemanningsselskap til bemanningsselskap, men er helt vanlig at de er med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...