Gjest Husker ikke Skrevet 21. mars 2005 #1 Del Skrevet 21. mars 2005 Bruker dere dette? Det er så lenge siden eldste jenta mi var baby, så jeg husker ikke helt. De har jo ikke så veldig mye hår da, disse babyene. Hvordan vasker dere håret dems? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 21. mars 2005 #2 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg brukte en bitteliten mengde natusan shampo til gutten min da han var nyfødt. For meg er nettopp den lukten "lukten av baby"... :hjerter2: Jeg hadde litt i en fuktig gassklut som jeg tok forsiktig over hodet, deretter rygg og mage. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 21. mars 2005 #3 Del Skrevet 21. mars 2005 Nej jag har inte använt babyschampoo. Jag tvättade min lille kille i olivolja och nån enstaka gång tvättar jag hans hår med samma schampoo som jag har - oftast genom att ta lödder från mitt eget huvud och löddra in hans hår med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 21. mars 2005 #4 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg bruker den Natusan KIDS, det er så herlig lukt av den. begynte å bruke shampoo når min lille var 7 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanja Skrevet 21. mars 2005 #5 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg bruker Natusan Top-to-toe wash, både i håret og på kroppen, det er en mild vask som ikke inneholder såpe.. Jeg bruker VELDIG lite da.. bare et par dråper der det er skittent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå