AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Min lille nevø på fem år skal utredes for ADHD. Nydelig gutt. også veldig urolig, intensiv, løper fra aktivitet til aktivitet, vansker i vennskap, ikke så veldig populær hos de andre barna. Kan irettesette, ta kontroll over lek, sjefe og ta eierskap over enkeltbarn. Viser tusenvis lite empati. Henger seg opp i. Er også veldig intelligent, super nyskjerrighet. Leste da han var 3 år. Husker alt han hører. Vi er så klart veldig bekymret hele familien, fordi vi er så glad i ham. Veldig bekymret for at han skal få masse kjeft på skolen , støtes ut og få dårlig selvfølelse. 1. Har han ADHD? 2. Har dere forslag til skoler som passer slike barn i området Oslo/Akershus (i retning Oslo til og med son) ønsker svar fra alle, men også de som har egenerfaring. Broren min og svigerinnen min vil bli veldig glad for innspill. Anonymkode: c84cd...df3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Kanskje både ADHD og gjenomgripende utviklingsforstyrrelse? Hvor skal han utredes? Anonymkode: 60a18...05f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje både ADHD og gjenomgripende utviklingsforstyrrelse? Hvor skal han utredes? Anonymkode: 60a18...05f I Bærum. av nyskjerrighet: hva får deg til å tenke at det kan være gjennomgripende utv forstyrrelse? Anonymkode: c84cd...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå