Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #1 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har vært og kjøpt gardiner til spisestue og stue i dag. Begge steder med forholdsvise mørke farger, og lette lyse under. Kjøpte med meg sånne holdere på siden, som man skal putte gardinene i. Men er usikker på om dette egentlig blir noe fint. Samtidig som jeg neppe får den fine effekten av de lyse under, hvis de bare henger rett ned. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 21. mars 2005 #2 Del Skrevet 21. mars 2005 Du får prøve begge deler så finner du sikkert ut hva som er finest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 21. mars 2005 #3 Del Skrevet 21. mars 2005 synes det er fint når de henger rett ned jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #4 Del Skrevet 22. mars 2005 Min kjære mann nekter at de skal henge til siden. Det blir så bestemor mener han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. mars 2005 #5 Del Skrevet 22. mars 2005 Min kjære mann nekter at de skal henge til siden. Det blir så bestemor mener han. Jeg er litt enig, jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. mars 2005 #6 Del Skrevet 22. mars 2005 Holdere er UT! For min del har gardinene det best hos andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå