Gå til innhold

Tror dere han gjorde noe jeg ikke husker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene begynte å tenke en del på noe som skjedde for noen helger siden. Jeg var ute på byen. Jeg ble rimelig "drita". Var sammen med kjæresten min. Vi dro hjem da jeg ble for full. 

Helgen etter var vi på fest. Møtte da en gutt som jeg hadde møtt ute på byen helgen før (husket ikke at det skjedde, men vet hvem denne gutten er fra før av). Vi pratet litt om at jeg ikke husket så mye fra byturen. 

Så var et helgen som var...var ute på byen igjen, tok det relativt roligere. Møtte da igjen samme gutt. Vi stod i baren. Jeg hadde lite penger og hadde ikke tenkt å drikke så mye. Ga uttrykk for dette til han. Han sa da at han kunne kjøpe en drink til meg. Jeg sa ok, men sa at jeg ikke kunne betale tilbake (var jo ikke meningen å bli spandert på). Han sa da "ja, du skal få den hvis jeg får et kyss av deg". Jeg tror han egentlig mente det litt seriøst, jeg bare lo det vekk og sa "men da trenger jeg ikke en drink likevel". Han vet også at jeg har kjæreste (som også var med). Vi møttes igjen på utestedet og han sa noe lignende "husker du hva som skjedde sist vi var på byen" og la til noe om toalettet. Vet ikke om jeg husker to ulike historier, men jeg synes det høres litt creepy ut. Jeg sa bare "nei, hva da?". Og så sa han "glem det". 

Begynner jo virkelig å lure på om vi har rotet, kysset eller et eller annet inne på et toalett. Jeg pleier å ha rimelig god dømmekraft til tross for at jeg er beruset og ville aldri vært utro mot min kjæreste. Men nå begynner jeg jo å lure, for jeg husker jo tydeligvis ikke det han mente...

Anonymkode: fa81a...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi aner jo ikke hva som skjedde...

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Litt for lite i formasjon for en objektiv leser siden du ikke husker noe mer. Dog virker han litt ... altså, er det ikke påfallende at dere møttes tre ganger på rad? 

Skrevet
8 timer siden, Overrasket skrev:

Litt for lite i formasjon for en objektiv leser siden du ikke husker noe mer. Dog virker han litt ... altså, er det ikke påfallende at dere møttes tre ganger på rad? 

Tja. Vi går på de samme utestedene of har felles venner. 

Anonymkode: fa81a...610

Skrevet

Helt umulig for oss å si så det er ikke noe vits å gjette eller spekulere i 

Anonymkode: 0d1f9...51c

Skrevet

Vi tror DU gjorde noe DU ikke husker. 

Skrevet

Han har forgrepet seg på deg

#krenk

Anonymkode: a198a...86c

Skrevet

Om dere har gjort noe eller ikke, så spiller det vell ingen rolle? Har noen tatt skade? Om du ikke husker, så er ingen skade skjedd! 👍

Skrevet

Kanskje du burde drikke litt mindre om du ikke husker hele kvelden dagen derpå? Da er man rimelig drita!

Anonymkode: 328cd...c46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...