Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  • Jeg kommer til å bruke tarotkort og/eller lenormandkort for å svare deg
  • Jeg velger hvilket legg jeg bruker. Noen vil kanskje få mer utfyllende svar enn andre. 
  • Håper dere forstår at jeg tilbyr dette for å øve :) 
  • Du må love å gi en tilbakemelding
  • Jeg kommer til å svare 3-5 stykker (jeg ser litt an om jeg rekker flere, men lover ingenting)
  • Du må spørre et spørsmål eller si hva du lurer på. Ingen generelle legg i dag.
  • Jeg trenger 
    -fornavnet ditt
    -stjernetegnet ditt
    -fødselsår
    -om spørsmålet omhandler noen andre enn deg selv, oppgi samme info om vedkommende
  • Dette kan sendes på PM dersom spesielle navn osv
  • Du kan gjerne være anonym bruker for min del
  • Jeg svarer ikke på ondsinnede spørsmål eller om helse/liv/død (se gjerne mine etiske retningslinjer her: https://www.etsy.com/no-en/listing/635337209/in-depth-tarot-reading-celtic-cross)
  • Hopper over de som ikke følger "reglene"

Eksempel på spørsmål

"Anne, steinbukk 1987, hvordan vil det utvikle seg med meg og daten Jan skytte 1986?" 
"Geir, Vannmann 1980, hva må til for at jeg får forfremmelsen jeg har søkt på jobb?"

men du vet jo hva du lurer på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Sendte PM pga et navn er lett gjenkjennelig .

Lurer på hvordan det utvikler seg mellom meg og denne fine mannen.

Gir tilbakemelding her jeg 😊

Anonymkode: 3458a...443

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hei !

Sendte PM pga et navn er lett gjenkjennelig .

Lurer på hvordan det utvikler seg mellom meg og denne fine mannen.

Gir tilbakemelding her jeg 😊

Jeg la ut fire tarotkort, og tre lenormandkort.

Jeg tror denne mannen kanskje vil ende opp med deg i fremtiden. Men jeg lurer på... er du den eneste akkurat nå? Har du en konkurrent?

Om dere ikke har hatt sex ennå, jeg tror den kan bli bra :) 

Det er noe avhengighet i bildet her. Er det til sex? Alkohol? Relasjoner?

Jeg er redd for at det kanskje kan være litt at dette forholdet, eller denne relasjonen som vi kanskje skal kalle det akkurat nå, spiser mer av deg enn det du egentlig får tilbake. Det ser ut som du har store ambisjoner i forhold til denne relasjonen, og at du virkelig ønsker at det skal gå veien. Men jeg tror kanskje du vil miste denne overbevisningen etterhvert.

Du trenger kanskje litt bakkekontakt her. 

Er fregang i relasjonen avhengig av en kontrakt?

Hmmm... Jeg ser ikke dette som det helt store altså.

Men! JEG KAN TA FEIL! Så om du føler det er riktig, you go girl ;) 

Skrevet

Har sendt PM! :) 

Anonymkode: 04415...a80

Skrevet

Sender deg navn og fødselsår og stjernetegn på PM :) 

Gir tilbakemelding! 

Hva er kjæresten min så bekymret og tankefull for? Hvordan ser fremtiden vår ut fremover? 

Anonymkode: f9697...940

Skrevet
20 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg la ut fire tarotkort, og tre lenormandkort.

Jeg tror denne mannen kanskje vil ende opp med deg i fremtiden. Men jeg lurer på... er du den eneste akkurat nå? Har du en konkurrent?

Om dere ikke har hatt sex ennå, jeg tror den kan bli bra :) 

Det er noe avhengighet i bildet her. Er det til sex? Alkohol? Relasjoner?

Jeg er redd for at det kanskje kan være litt at dette forholdet, eller denne relasjonen som vi kanskje skal kalle det akkurat nå, spiser mer av deg enn det du egentlig får tilbake. Det ser ut som du har store ambisjoner i forhold til denne relasjonen, og at du virkelig ønsker at det skal gå veien. Men jeg tror kanskje du vil miste denne overbevisningen etterhvert.

Du trenger kanskje litt bakkekontakt her. 

Er fregang i relasjonen avhengig av en kontrakt?

Hmmm... Jeg ser ikke dette som det helt store altså.

Men! JEG KAN TA FEIL! Så om du føler det er riktig, you go girl ;) 

Rart dette her, for det du beskriver om denne mannen kunne nesten handlet om eksen min. Der var det mye investert  fra min side, og lite tilbake. Det forholdet spiste meg opp innvendig.

Det er ikke noe rusmidler i bildet, heller tvert om . Vi har jo nettopp møtt hverandre , og vi har vært veldig åpne ang hva vi tenker og om våre erfaringer. Kjemien er veldig bra, men jeg er på vakt og tenker det må gå tid pga han er enkemann , og den sorgen som han har bært med seg. Det er en veldig ny erfaring for min sin del...

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Sender deg navn og fødselsår og stjernetegn på PM :) 

Gir tilbakemelding! 

Hva er kjæresten min så bekymret og tankefull for? Hvordan ser fremtiden vår ut fremover? 

Jeg velger å fokusere på det spørsmålet som er uthevet :) 

Legger keltisk kors på dere. 

Er du litt redd for at det ikke er gull alt som glitrer? 

Kan det være at han kjeder seg litt fort? At selv om alt er bra, er han litt sånn at han er mest ivrig når ting er i startfasen, og så dabber det litt av. Dette har ikke noe med deg å gjøre, det virker bare som han er litt sånn?

Jeg tror fremover at du vil føle på noe sjonglering, Jeg får opp at tallet 3 er av betydning, men jeg ser ikke noe utroskap her utover det tallet, så det tviler jeg på er aktuelt. Men det ser ut som du vil føle det blir vanskelig å få til alt, som om du føler på litt for mange baller i luften på en gang?

Men samtidig virker det som du føler på en viss tomhet nå, eller inaktivitet i forholdet? Og det ser ut som du ikke akkurat ser løsningen nå. Men løsningen er der den, bare du gjør noe med problemet. Men da må det være noe nytt, altså bryte noen mønstre.

Løsningen kommer liksom ikke til å komme rekende på ei fjøl her.

Det er også positivivitet her. Og harmoni. Jeg tror det vil hjelpe dere fremover om du fokuserer på det som ER positivt og som er fint mellom dere. For det er jo masse fint?

Jeg tror også at du skal ta deg et øyeblikk og puste dypt, og tenke over, hva er det du egentlig vil her? Hva er det du ønsker deg? Tenk litt over det, for det er godt mulig det du ønsker deg blir virkelig.

Det ligger noe selvrealisering og nye begynnelser, et gjennombrudd, her. 

Men det ser ut som en av dere har behov for å trekke seg tilbake. Og kanskje du også skal høre litt på deg selv og din indre stemme, være lykkelig bare fordi du er du. For det ser ut som du føler du bærer den tyngste børen med dette forholdet. Alt i alt ser det ut som du trenger å finne styrke i deg selv, og drite i hva andre rundt dere mener og tenker.

Jeg tror dere sammen skal få dette til, og komme styrket utav det. Men da må du være modig. Og åpen for endring. Og så må du ikke bli selvgod, og ta ting for gitt. 

Får opp generasjoner og familie her. Venter dere barn? Har dere tenkt å få barn det neste året?

Skrevet
15 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg velger å fokusere på det spørsmålet som er uthevet :) 

Legger keltisk kors på dere. 

Er du litt redd for at det ikke er gull alt som glitrer? 

Kan det være at han kjeder seg litt fort? At selv om alt er bra, er han litt sånn at han er mest ivrig når ting er i startfasen, og så dabber det litt av. Dette har ikke noe med deg å gjøre, det virker bare som han er litt sånn?

Jeg tror fremover at du vil føle på noe sjonglering, Jeg får opp at tallet 3 er av betydning, men jeg ser ikke noe utroskap her utover det tallet, så det tviler jeg på er aktuelt. Men det ser ut som du vil føle det blir vanskelig å få til alt, som om du føler på litt for mange baller i luften på en gang?

Men samtidig virker det som du føler på en viss tomhet nå, eller inaktivitet i forholdet? Og det ser ut som du ikke akkurat ser løsningen nå. Men løsningen er der den, bare du gjør noe med problemet. Men da må det være noe nytt, altså bryte noen mønstre.

Løsningen kommer liksom ikke til å komme rekende på ei fjøl her.

Det er også positivivitet her. Og harmoni. Jeg tror det vil hjelpe dere fremover om du fokuserer på det som ER positivt og som er fint mellom dere. For det er jo masse fint?

Jeg tror også at du skal ta deg et øyeblikk og puste dypt, og tenke over, hva er det du egentlig vil her? Hva er det du ønsker deg? Tenk litt over det, for det er godt mulig det du ønsker deg blir virkelig.

Det ligger noe selvrealisering og nye begynnelser, et gjennombrudd, her. 

Men det ser ut som en av dere har behov for å trekke seg tilbake. Og kanskje du også skal høre litt på deg selv og din indre stemme, være lykkelig bare fordi du er du. For det ser ut som du føler du bærer den tyngste børen med dette forholdet. Alt i alt ser det ut som du trenger å finne styrke i deg selv, og drite i hva andre rundt dere mener og tenker.

Jeg tror dere sammen skal få dette til, og komme styrket utav det. Men da må du være modig. Og åpen for endring. Og så må du ikke bli selvgod, og ta ting for gitt. 

Får opp generasjoner og familie her. Venter dere barn? Har dere tenkt å få barn det neste året?

Tusen takk for svar. Han var veldig "ivrig og på" i starten, men nå som han kanskje er trygg på meg har det dabbet av. Jeg har dessverre behov for mye bekreftelse. Tallet 3 og sjonglering, vel, eksen er og har vært en "byrde". Hun er der og slipper liksom ikke taket på han. Jeg tror bestemt hun fortsatt er forelsket i han. Men jeg tror ikke han er forelsket i henne. Han har brutt min tillitt før, og av den grunn har jeg behov for ekstra bekreftelse. 

Selvrealisering og nye begynnelser: Han har nylig flyttet, og jeg holder på med en utdanning som nærmer seg en ende snart. Da blir det ny jobb også. 

Rundt oss føler jeg liksom ikke det er rom for å vise vi er lykkelig sammen, lenge var alt "hemmeligholdt". Nå som vi er et åar har vi gradvis begynt å fortelle folk dette. Det var mye usikkerhet rundt oss i starten og jeg kviet meg å fortelle venninner om oss, at vi nå er sammen. Vi venter ikke barn, men har mine og dine. En stor familie til sammen. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for svar. Han var veldig "ivrig og på" i starten, men nå som han kanskje er trygg på meg har det dabbet av. Jeg har dessverre behov for mye bekreftelse. Tallet 3 og sjonglering, vel, eksen er og har vært en "byrde". Hun er der og slipper liksom ikke taket på han. Jeg tror bestemt hun fortsatt er forelsket i han. Men jeg tror ikke han er forelsket i henne. Han har brutt min tillitt før, og av den grunn har jeg behov for ekstra bekreftelse. 

Selvrealisering og nye begynnelser: Han har nylig flyttet, og jeg holder på med en utdanning som nærmer seg en ende snart. Da blir det ny jobb også. 

Rundt oss føler jeg liksom ikke det er rom for å vise vi er lykkelig sammen, lenge var alt "hemmeligholdt". Nå som vi er et åar har vi gradvis begynt å fortelle folk dette. Det var mye usikkerhet rundt oss i starten og jeg kviet meg å fortelle venninner om oss, at vi nå er sammen. Vi venter ikke barn, men har mine og dine. En stor familie til sammen. 

Takk for tilbakemeldingen. Denne lærte jeg mye av ❤️ 

Håper dere tør å ikke bry dere om hva andre tenker om dere. Fortune favours the bold ❤️ 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forresten med tallet 3, jeg har jobb, skole OG barn jeg er alene med, så dette kan stemme rimelig bra. Jeg vil få til alt, men kjenner på nå hvor vanskelig det er. 

Skrevet

Anna (Skytte 1998) - Hvordan vil det gå med forholdet til Tor (Skytte 1995)

Skrevet

Sylvia, vannmann, 1990. Hva vil skje med jobben min fremover?

Anonymkode: 8d0a1...db8

Skrevet
17 minutter siden, 12me34anna said:

Anna (Skytte 1998) - Hvordan vil det gå med forholdet til Tor (Skytte 1995)

Jeg la ut tre lenormand kort, + ett som hoppet ut av stokken. (Og lenormand kan jeg egentlig ikke så godt).

Jeg tror kanskje denne relasjonen vil få litt voksesmerter, men at den vil faktisk vokse og utvikle seg. At det er en utvikling her mellom dere, som du vil vokse på. Dette vil nok gå sakte men sikkert :) 

Får opp en del om penger her. Kanskje dere har, eller skal, ta opp lån sammen etterhvert?

Og så la jeg ut tre tarotkort:

Disse viser at du må liksom holde ut her, om du vil det skal gå veien. At det kan bli litt kamp og frustrasjon. Men at du vil stå tryggere enn du tror om du faktisk holder ut. 

Ser ut som du må være ganske tålmodig om du vil at dette forholdet skal utvikle seg til noe solid?

Skrevet

Sender PM.

Jeg lurer på hvordan relasjonen til min eks utvikler seg. Blir det noen gang ro?

Anonymkode: 3a45c...67c

Skrevet

Katrine 1969, fisk: Hvilken retning vil relasjonen med min tenåringssønn Filip 2004, Kreps utvikle seg?

Lover tilbakemelding!

Skrevet

Hei ! N.D vannmann , blir det oss to R 6desember , finner jeg kjærligheten og når ..

Anonymkode: fb654...c65

Skrevet

Yvonne Skorpion 1979

Får jeg ordnet økonomi?

Blir det meg og kjæresten fremover?

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Sylvia, vannmann, 1990. Hva vil skje med jobben min fremover?

Anonymkode: 8d0a1...db8

Jeg la ut tre lenormandkort (Og det kan jeg egentlig ikke):

Jeg tror du etterhvert vil finne trygghet og stabilitet, men at du kanskje er litt fast i fortiden og det som har vært. Kanskje trenger du å være litt tryggere på deg selv?

Og kanskje trenger du litt stå på vilje? :)  Ikke gi opp! 

Det er makt og autoritet rundt deg, og jeg tror det vil skje en endring i jobbsituasjonen din. Og kanskje du skal være litt forsiktig fremover. Planlegge litt godt for deg selv.

Jeg la også ut tre tarorkort for å illustrere situasjonen fremover bedre:

Jeg tror du skal være litt på vakt, for jeg tror ikke alle i din nærhet i jobbsammenheng er helt ærlige og sannferdige. Snakker noen bak ryggen din, eller stjeler dine ideer? Jeg tror ikke tiden er der at konfrontasjon er riktig, jeg tror heller du må "lirke" for å løse dette. 

Tankekraft og å ha gode refleksjoner og en god plan er viktig fremover.

For egentlig ligger jo verden for dine føtter her. Men trenger du et lite puff?

Skrevet

Har sendt Pm pga lett gjenkjennelig navn☺️

Anonymkode: c4fbe...66c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...