AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Det er enkelte i barnehagen som har så dårlige kunnskaper rundt det helsemessige at jeg blir skremt. De både overdriver og bommer så det synger! Det har lenge gått rykter om at de ikke har peiling, men for noen dager siden ble det omsider vår tur Barnet vårt biter ofte på fingrene (rundt negler), og plukker på sår som har kommet etter f.eks lek i trær. Da vi skulle hente barnet fra barnehagen, kom avd.leder oss i møte. Så påpekte hun sårene, og oppfordret oss til å kjøre på med vortemiddel.. Ei kvise på rumpa blir fort dramatisert også, med oppfordring til legebesøk.(Nei jeg tuller ikke). Vi opplever denne personen som veldig styrete. Hun sender meg meldinger hvor hun hevder at barnet mangler klær, så sjekker jeg dette og ser at ingenting mangler.. Blir så pisse lei. Anonymkode: b8c93...67a
Minlillesky Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er enkelte i barnehagen som har så dårlige kunnskaper rundt det helsemessige at jeg blir skremt. De både overdriver og bommer så det synger! Det har lenge gått rykter om at de ikke har peiling, men for noen dager siden ble det omsider vår tur Barnet vårt biter ofte på fingrene (rundt negler), og plukker på sår som har kommet etter f.eks lek i trær. Da vi skulle hente barnet fra barnehagen, kom avd.leder oss i møte. Så påpekte hun sårene, og oppfordret oss til å kjøre på med vortemiddel.. Ei kvise på rumpa blir fort dramatisert også, med oppfordring til legebesøk.(Nei jeg tuller ikke). Vi opplever denne personen som veldig styrete. Hun sender meg meldinger hvor hun hevder at barnet mangler klær, så sjekker jeg dette og ser at ingenting mangler.. Blir så pisse lei. Anonymkode: b8c93...67a Neste gang hun sender mld om klær som mangler (og du vet at det ikke mangler), så svarer du at du vet barnet har nok klær, for du har nylig sett etter. Og be henne dobbeltsjekke før hun sender mld om mangel på klær. For dette er ikke første gang det skjer. Formuler det på en annen måte så klart.. Og du kan jo kreve under foreldremøte at de ansatte får opplæring innen helse osv, og nevn ting som har skjedd tidligere. Gå gjerne flere om dette, om flere opplever samme tingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå