AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Hei! Det har nå gått en time siden min vekking hos Norsk Tipping, men de har ikke ringt enda. Det sto at det kunne være forsinkelser på 10 minutt, men de er jo ganske seine nå. Er det lost case? Må man stille vekking hver dag? Det sto jo man ble ringt til samme tidspunkt hver dag. Blir litt frustrert 😂 Anonymkode: 1d3a1...00b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 De ringte meg. Weee. Var kult men vant ikke. Anonymkode: f055f...991
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 De ringte meg. Vant ikke da Anonymkode: f0c02...62e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #4 Skrevet 16. oktober 2018 Er det helt trygt å registrere kortet på Norsktoppen.no, eg turte ikke😅 #paranoid vil så gjerne være med! Anonymkode: b41eb...6ca
lemoncake Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Er du sikker på at du har registrert deg rett? Jeg opplevde at jeg ikke var registrert i går morges. La inn vekkingen på nytt. Og da måtte jeg legge inn navn og telefonnummer samt taste inn en kode som jeg fikk på SMS. Det spurte de ikke etter dagen før. Så jeg hadde en mistanke på at det ikke var registrert. I dag ringte de. Vant ikke da 😢
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, Jolen77 skrev: Er du sikker på at du har registrert deg rett? Jeg opplevde at jeg ikke var registrert i går morges. La inn vekkingen på nytt. Og da måtte jeg legge inn navn og telefonnummer samt taste inn en kode som jeg fikk på SMS. Det spurte de ikke etter dagen før. Så jeg hadde en mistanke på at det ikke var registrert. I dag ringte de. Vant ikke da 😢 Samboeren min registrerte seg bare en gang, i går ringte de ikke i det hele tatt, men i dag ringte de. Merkelig når de sier at alle blir ringt. Anonymkode: 429a5...1a3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Må vi registrere oss hver dag? Anonymkode: f055f...991
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 4 minutter siden, Jolen77 skrev: Er du sikker på at du har registrert deg rett? Jeg opplevde at jeg ikke var registrert i går morges. La inn vekkingen på nytt. Og da måtte jeg legge inn navn og telefonnummer samt taste inn en kode som jeg fikk på SMS. Det spurte de ikke etter dagen før. Så jeg hadde en mistanke på at det ikke var registrert. I dag ringte de. Vant ikke da 😢 Jeg ble ringt i går, både jeg og samboer. Ingen av oss registrerte oss på nytt siden man skal bli ringt hver dag. Samboer ble ringt i dag, men ikke jeg 🙁 Gjerne registrere meg på nytt da? Anonymkode: 1d3a1...00b
lemoncake Skrevet 16. oktober 2018 #9 Skrevet 16. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble ringt i går, både jeg og samboer. Ingen av oss registrerte oss på nytt siden man skal bli ringt hver dag. Samboer ble ringt i dag, men ikke jeg 🙁 Gjerne registrere meg på nytt da? Anonymkode: 1d3a1...00b Nei, det trenger du sikkert ikke. Jeg registrerte meg søndag, men da jeg la inn klokkeslett så skjedde det ikke mer når jeg trykket på knappen under klokkeslett. Tenkte at jeg var registrert likevel siden jeg var logget inn med min bruker. Men nei. Jeg hadde ikke registrert meg rett. Så derfor måtte jeg registrere meg på nytt, pga feil. Tror det var en treghet i systemet eller på min wifi som var årsak. For andre gang da måtte jeg legge inn navn og tlf nr. Og fikk kode på SMS. Dette fikk jeg ikke første gang. Min samboer ble oppringt i går og i dag. Han har registrert seg kun en gang.
Rullestolbruker Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Det har nå gått en time siden min vekking hos Norsk Tipping, men de har ikke ringt enda. Det sto at det kunne være forsinkelser på 10 minutt, men de er jo ganske seine nå. Er det lost case? Må man stille vekking hver dag? Det sto jo man ble ringt til samme tidspunkt hver dag. Blir litt frustrert 😂 Anonymkode: 1d3a1...00b De har ringt meg i går og i dag. Vant ikke, men sjansen er der i morgen, torsdag og 1 mill på fredag. Nei jeg har bestilt vekking kun en gang.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 De ringte meg både i går og i dag. Anonymkode: d8650...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå