Ogle Skrevet 16. oktober 2018 #1 Skrevet 16. oktober 2018 Hei (: Trenger lit råd, eller noen å prate med som er i samme båt som meg. Kjæresten min dro i militæret i dag, og jeg er helt knust. Vi sa hade i går kveld, og han reiste tidlig i dag morges. Jeg har grått i hele natt og klarer ikke tenke på noe annet. Vi ser jo hverandre snart igjen, og jeg har troa på at dette året skal gå bra, men jeg kjenner så innmari på savnet. Jeg er veldig emosjonell og begynner å gråte med en gang noe minner meg om han. Noen som kjenner seg igjen her? Vi har vært sammen i over 3 år, og forholdet er veldig nære. Føler meg helt knust av å være borte fra han så lenge.
Noska72 Skrevet 16. oktober 2018 #2 Skrevet 16. oktober 2018 Sånn er livet, er det ekte kjærlighet så står dere han av, han har jo perm også da. Og i mellomtiden er det jo flust av muligheter til å holde daglig kontakt digitalt. Så slapp av det er kun snakk om ett år av maaange resten av livet deres:-) 4
Gasellen Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Er han i utlandet eller bare i førstegangstjeneste?
Ogle Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, Gasellen skrev: Er han i utlandet eller bare i førstegangstjeneste? Han er i førstegangstjenesten. Han er i garden (:
Jolene Skrevet 16. oktober 2018 #5 Skrevet 16. oktober 2018 Ts, dette kommer til å gå helt fint Bare forbered deg på at han kommer til å være mye opptatt fremover, for i rekrutten skjer det mye hele tiden. Har selv hatt kjæreste i militæret, samt vært kjæresten som var i militæret. Dette er en tid hvor du også har mulighet til å oppdage noe nytt, og på sikt styrker bare avstand et forhold. Klem fra meg! 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #6 Skrevet 16. oktober 2018 Gled deg over at barnet du sendte avgårde kommer tilbake som litt mere mann. Anonymkode: 143d2...b69 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #7 Skrevet 16. oktober 2018 Jeg og min ekssamboer ble sammen mens han var i forsvaret. Men vi kjente hverandre ikke før. Brukte tiden fra hverandre til å bli bedre kjent over telefon og meldinger, og ble bare mer og mer forelsket. Det gikk helt fint og forholdet varte typ 2,5 år etter at han kom hjem. Om dere kommer gjennom det vil trolig forholdet deres bli styrket også. Men selvfølgelig, det blir kjipe dager. Anonymkode: 4f897...f55 2
Gasellen Skrevet 16. oktober 2018 #8 Skrevet 16. oktober 2018 7 timer siden, Ogle skrev: Han er i førstegangstjenesten. Han er i garden 🙂 Han kommer til å være en jævel på å brette klær og vaske dass når han kommer hjem. Jeg skal aldri mer rote meg borti menn som ikke har vært i millitæret 👌 2
Ogle Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2018 24 minutter siden, Gasellen skrev: Han kommer til å være en jævel på å brette klær og vaske dass når han kommer hjem. Jeg skal aldri mer rote meg borti menn som ikke har vært i millitæret 👌 Hehe, blir vel det man kaller "husband material" 1
Gasellen Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 Akkurat nå, Ogle skrev: Hehe, blir vel det man kaller "husband material" Så sykt også! Kjæresten din kommer til å lære veldig mye og vokse som person mens han er borte. Selv om det gjør vondt så gjør det bare godt for en forhold at man savnet hverandre litt.
Ogle Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2018 50 minutter siden, Gasellen skrev: Så sykt også! Kjæresten din kommer til å lære veldig mye og vokse som person mens han er borte. Selv om det gjør vondt så gjør det bare godt for en forhold at man savnet hverandre litt. Gleder meg til at det har gått litt tid. Er så innmari tungt i starten. Sov ikke i natt og har ikke spist i dag Har aldri vært sånn lei meg før som jeg er nå, noe som tyder på at jeg er veldig glad i han. Håper dette året går fort.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #12 Skrevet 16. oktober 2018 Det går så bra så. Min mor og far måtte bo hver for seg en stund etter første barn fordi mamma var midt i studiene og pappa fikk jobb på en annen kant av landet. Telefon var ikke vanlig heller. Det blir sånn noen ganger, og det er sunt å kjenne på savn. Jeg er i et langdistanseforhold selv, hvor mannen min bor i et annet land. Det var tøft i starten, men går fint nå. Venter bare på å kunne flytte og starte livet. Anonymkode: 40a93...231
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå