AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #41 Skrevet 22. oktober 2018 5 minutter siden, Mystic woman skrev: Her går du langt over streken i din karakteristikk av folk! Hva folk flest kler seg i, sier ikke veldig mye om deres personlighet. Min bestemor var definitivt søppel. Hun spiste dyr. 5 minutter siden, dyptvann skrev: Du mener sånn forholdene var til jødene i konsentrasjonsleire? Det er mang en Dr. Mengele på norske bondegårder. Det er bare rett og rimelig at karma straffer mennesker i blant også. Anonymkode: ca672...f54 1
dyptvann Skrevet 22. oktober 2018 #42 Skrevet 22. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min bestemor var definitivt søppel. Hun spiste dyr. Det er mang en Dr. Mengele på norske bondegårder. Det er bare rett og rimelig at karma straffer mennesker i blant også. Anonymkode: ca672...f54 Jeg var på killing fields i Kambodsja der små barn ble drept ved at de ble slengt mot et tre der bøddelen holdt de etter anklene og hodeskallene ble knust. Men da kan jeg trøste meg med at det var fortjent.... 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #43 Skrevet 22. oktober 2018 7 minutter siden, dyptvann skrev: Jeg var på killing fields i Kambodsja der små barn ble drept ved at de ble slengt mot et tre der bøddelen holdt de etter anklene og hodeskallene ble knust. Men da kan jeg trøste meg med at det var fortjent.... Dyr slaktes på tilsvarende måter hele tiden uten at noen hever et øyenbryn. Hvorfor har mennesker denne særposisjonen for deg? Anonymkode: ca672...f54
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #44 Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, Mystic woman skrev: Maling? Hvor fikk du det fra? For min del kan folk leve og gjøre akkurat som det passer dem. Slik jeg ser det, er det veganere som er aggressive og "angriper" folk som ikke er det. Det er nettopp det det er. Hvis de vil ha respekt, må de behandle motstanderne med respekt også. Så lenge en ikke bryter norsk lov, skal en få gjøre som en vil. Hilsen en vegetarianer, som respekterer at andre spiser kjøtt Anonymkode: 24aa8...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #45 Skrevet 22. oktober 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min bestemor var definitivt søppel. Hun spiste dyr. Det er mang en Dr. Mengele på norske bondegårder. Det er bare rett og rimelig at karma straffer mennesker i blant også. Anonymkode: ca672...f54 Akkurat DER mistet jeg respekten for deg. Du aner ikke hva du snakker om. Dette er faktisk et hån mot de som satt i konsentrasjonsleirene og deres etterkommere. Skammelig gjort av deg Anonymkode: 24aa8...0ec 5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #46 Skrevet 22. oktober 2018 1 hour ago, Mystic woman said: Her går du langt over streken i din karakteristikk av folk! Hva folk flest kler seg i, sier ikke veldig mye om deres personlighet. Min nå avdøde, giktiske, gamle bestemor er søppel. Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Her griner du om at du ikke får svar av veganere, men svarer ikke selv på spørsmål du får. Dobbeltmoralske hykler. Anonymkode: 708e7...d33
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #47 Skrevet 22. oktober 2018 3 timer siden, Mystic woman skrev: Det var ikke poenget. Spørsmålet var om veganere synes det er greit å bruke plagg av fleece. Hvilke materialer har veganere i yttertøy om vinteren når det er sprengkaldt? Hamp jakken min fra hoodlamb holder fint i -25* Anonymkode: c5cca...13c
Rullestolbruker Skrevet 22. oktober 2018 #48 Skrevet 22. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veganer fordi jeg mener dyr er mer verdt enn mennesker. Jeg hadde ikke gjort meg noe om mennesker ble stuet sammen og tvangsbarbert, men når det skjer med sauer blir jeg lei meg. Anonymkode: ca672...f54 Men du svarte ikke på spørsmålet. Du godtar dyremishandling fordi du ikke vil bruke ullen, du godtar at plasten fra fleece havner i naturen, som dyr da får i seg, enda du mener de er mer verdt enn mennesker, så vil du altså pine dem til døde? Ser du noe logikk her? 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #49 Skrevet 22. oktober 2018 59 minutter siden, Rullestolbruker skrev: Men du svarte ikke på spørsmålet. Du godtar dyremishandling fordi du ikke vil bruke ullen, du godtar at plasten fra fleece havner i naturen, som dyr da får i seg, enda du mener de er mer verdt enn mennesker, så vil du altså pine dem til døde? Ser du noe logikk her? Se det vil de ikke svare skikkelig på Anonymkode: 24aa8...0ec
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #50 Skrevet 22. oktober 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se det vil de ikke svare skikkelig på Anonymkode: 24aa8...0ec Ingen gidder å lese SVARENE. Det finnes bambus som alternativ til ull, en bruker over her nevner hamp jakke i minusgrader. Hvorfor GIDDER dere overse svarene?? Anonymkode: 968e3...c67
magikeren Skrevet 23. oktober 2018 #51 Skrevet 23. oktober 2018 (endret) On 10/22/2018 at 3:30 PM, Mystic woman said: Maling? Hvor fikk du det fra? For min del kan folk leve og gjøre akkurat som det passer dem. Slik jeg ser det, er det veganere som er aggressive og "angriper" folk som ikke er det. S Redigert: Oi, skjedde noe rart her, fikk ikke skrevet innlegget Endret 23. oktober 2018 av magikeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå